تبدیل 28 درصدی خانه های روستایی در خلیل آباد / بیش از 10 هزار خانه روستایی داریم.


ساعت: 08:45
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1879843

میری با بیان اینکه در خلیل آباد حدود 10 هزار و 386 خانه روستایی داریم، گفت: تاکنون بر روی 2 هزار و 800 واحد روستایی عملیات بهسازی انجام شده که نشان از پیشرفت بهسازی در 28 درصد از خانه های روستایی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان میری، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان های خلیل آباد و کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ وی گفت: شهرستان خلیل آباد دارای 22 روستای 20 خانواری است و تاکنون طرح هادی در 17 روستا اجرا شده است.

وی با تاکید بر اینکه این طرح برای 100 درصد روستاهای شهرستان تهیه شده و تاکنون در 16 روستای شهرستان طرح سیم بازنگری شده است، خاطرنشان کرد: 10 روستا نیاز به بازنگری در طرح سیم دارند و امیدواریم با تخصیص تخصیص داده شود. از اعتبارات امسال باید برنامه بازنگری این روستاها انجام شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خلیل آباد با بیان اینکه حدود 10 هزار و 386 خانه روستایی در شهرستان خلیل آباد داریم، تصریح کرد: تاکنون عملیات نوسازی در 2 هزار و 800 واحد روستایی انجام شده است که نشان از پیشرفت نوسازی است. 28 درصد از خانه های روستایی E.

وی با بیان اینکه تاکنون 7 هزار و 650 سند مسکن صادر شده که 6 هزار و 500 فقره آن در مناطق روستایی و هزار و 150 فقره در شهری است، اذعان داشت: از شهرستان خلیل آباد هزار و 521 نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد 633 نفر در نوبت بررسی و تایید هستند. 270 نفر

میری با تاکید بر اینکه تمامی ادارات، دهیاران و اعضای شورای اسلامی و فرمانداران به مردم کمک کنند تا از تسهیلات مسکن روستایی قرض الحسنه بهره مند شوند، گفت: با ساخت خانه های روستایی بازسازی شده شاهد اقتدار ساخت و ساز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه محور توسعه، توسعه مناطق روستایی است و در هر کشوری اگر قرار است توسعه پیدا کند، باید به حوزه خدمات زیربنایی و روبنایی روستایی توجه ویژه ای داشته باشیم، تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان یک پیرو توسعه روستایی پس از وقوع انقلاب در روستاها خدمات خوبی ارائه می دهد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خلیل آباد نیز تاکید کرد: با توجه به مخاطرات طبیعی از جمله گسل های داخلی، فرونشست زمین، بارندگی های شدید فصلی، حداکثر سازه مسکن و … که در منطقه ترشیش وجود دارد، ضروری است. برای مردم منطقه توجه ویژه به تقویت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید