تبرئه باشگاه استقلال از نساجی در زستد و یمگا / سپاهان و پرسپولیس تبرئه شدند


ساعت: 19:48
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839600

در آخرین رای کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال؛

کمیته انضباطی رای خود را درباره تیم های لیگ برتری اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص شکایت باشگاه نساجی مازندران از استقلال تهران مبنی بر استفاده از بازیکنان غیرقانونی رودی جسته و گاوین بامگا در دیدار 12.1400 لیگ برتر، با ادعای شکایت بازیکنان از این تیم. فقدان طبق بند 1 ماده 95 آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، حکم برائت باشگاه استقلال و بازیکنان مشمول تجدیدنظر قابل تجدیدنظرخواهی است هیئت تجدیدنظر ظرف 7 روز از تاریخ ابلاغ.

* پیرو گزارش مسئول باشگاه ورزشی سپاهان اصفهان مبنی بر استفاده از تجهیزات تصویری دستیار var تا تاریخ 15 12 1400 که به دلیل جمع آوری مستندات و محتوای پرونده از جمله عدم صدور مجوز به صورت غیر حضوری انجام شد. فدراسیون در خصوص اقدام باشگاه سپاهان و لزوم اخذ تاییدیه فیفا در نتیجه اعضای هیات انضباطی بر اساس ماده 51 آیین نامه انضباطی مصوب 1397 و قانون شماره 5(4) فیفا- قوانین بازی مصوب 2021 117 مفاد انضباطی باشگاه سپاهان به 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود. این حکم قطعی می شود.

* در خصوص شکایت باشگاه استقلال از باشگاه پرسپولیس مبنی بر استفاده از بازیکن غیرقانونی شیرزاد تیمورف در دیدار 2612400 از هفته بیست و سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور، مدعی شده است که از یک سو استفاده از این بازیکن منوط به عدم فسخ قرارداد او با پاختاکور ازبکستان قبل از پایان فصل نقل و انتقالات زمستانی ایران برخلاف بند 1 ماده 66 آئین نامه نقل و انتقالات بود و وضعیت این بازیکن را مشخص می کند. از طرفی باشگاه پرسپولیس به دلیل یک پنجره نقل و انتقالاتی تعطیل شد و محکوم علیه مجاز به عقد قرارداد با بازیکن مذکور نبوده و به همین دلیل غیرقانونی است. ماده 95 1 1 حکم برائت باشگاه پرسپولیس و بازیکن مورد تجدیدنظر صادر خواهد شد. رأی صادره ظرف 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در کمیسیون تجدیدنظر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید