تبرئه معتبی حسینی پس از باخت پرسپولیس

تبرئه معتبی حسینی پس از باخت پرسپولیس

معیتبی حسینی سرمربی پیکان در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس گفت: بازی با تیمی مثل پرسپولیس در این ورزشگاه سخت است و متاسفانه علیرغم آنالیز خوبی که از حریف داشتیم، آنها می توانند با کار خطرناک شوند. نیمه پاس: «ما کار کردیم و متأسفانه بازیکن چپ غافلگیر شد و گل اول را گرفت، بعد جمع شدیم، پرسپولیس برگشت و بازی را بست، اما تلاش کردیم.
وی ادامه داد: متاسفانه در ابتدای نیمه دوم در صحنه ای که خطای 100 درصدی نداشت داور اشتباه کرد و بچه ها به ما توجهی نکردند و گل بدی به ثمر رساندیم. فضا با دفاع منطقی و کسب این پیروزی، بچه های ما هم تلاش کردند، اما متاسفانه بازی طوری پیش رفت که نتوانستیم برنده شویم و گل اولی که زدیم، همه برنامه هایمان را به هم ریخت.
سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که آیا در دو بازی اخیر یک یار بیشتر از حریف خود داشتند اما گل نخوردند، گفت: انتظارات تیم ما خیلی بالا رفته است و فکر می کنم تیم ما تجربه چندانی جز دو یا سه بازی ندارد. حریف اخراج شده یعنی این به خاطر فشار تیم ماست، باید از این بچه ها حمایت کنیم، دلیل شکست ما اولین گلی بود که از پرسپولیس دریافت کردیم. پرسپولیس آمد و با توجه به نتیجه اصفهان 20 دقیقه اول را با فشار بازی کرد، ما برنامه داشتیم 30 دقیقه را از دست بدهیم و با غافلگیری این اتفاق افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید