تبلیغ فضای مجازی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور را به کردستان رسانده است!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، چندی پیش آگهی فروش دام زنده در روستای خمسان کامیاران در فضای مجازی به قیمتی بین 18 تا 20 هزار تن در فضای مجازی منتشر شد و این مشکل مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام را به بررسی کردستان برانگیخت.

به همین منظور روز دوشنبه پانزدهم آذرماه 1400 مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام به اتفاق علایی مقدم رئیس سازمان عشایری، ساپری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، خرم، مدیرعامل ایرانیان. تعاونی های عشایری کوشکی قائم مقام مدیرکل جهاد کشاورزی کامیاران، کریم پناه مدیر امور دام استان، مرادی مدیرعامل اتحادیه دامداران استان به روستای همسان کامیاران رفتند و سپس از تعداد واحدهای دامی .

c458dc22 45d4 4fb3 bbe6 111c63795fd0 خبر خاکستری

هدف اصلی از بازدید کارکنان مذکور بررسی فعالیت، قیمت احشام، وضعیت توزیع دام های وارد شده و سایر موارد مرتبط، بررسی مشکل و بررسی میدانی روستا و پیست بوده است. اطلاعات دریافت شده

اسپری افزود: در حال حاضر قیمت پایه دام سبک و سنگین بین 50 تا 55 هزار تن است که پس از تحقیقات و مشاهدات میدانی به جز بازار داغ شایعات به چیزی نرسیدیم چرا که هزینه پرورش بره بین 55 تا 57 هزار تن است. تومان و قیمت بره ماده از 45 تا 47 هزار گوجه است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان تاکید کرد: بحث های تبلیغاتی در فضای مجازی به دلیل عدم نظارت و مدیریت صحیح و اصولی است و مجرمان سایبری با درج آگهی های اغواکننده در شبکه های اجتماعی دست به کلاهبرداری می زنند، لذا به مردم توصیه اکید می کنیم از تبلیغات در شبکه های اجتماعی استفاده کنند. برخی از دلالان باور نمی کنند.

وی تاکید کرد: همشهریان باید دام را از منابع معتبر خریداری کنند.

b7ef6f21 1032 4685 a732 a6cbcb224cee خبر خاکستری

گفتنی است با توجه به اینکه جابجایی دام در تعدادی از مناطق استان به ویژه منطقه هورامان صورت می گیرد، بنا به درخواست رئیس سازمان جهاد کشاورزی و با موافقت مسئولان امور دام، تمهیداتی اتخاذ شده است. ساخته شده برای استقرار نماینده عشایر در سازمان جهاد کشاورزی استان باید بررسی و ارائه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید