تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توطئه های رسانه ای دشمنان نظام را خنثی می کند.


ساعت: 10:46
تاریخ انتشار: 1401/03/15
کد خبر: 1843634

حجت الاسلام راجی گفت: در راستای مقابله با نفوذ فرهنگی و هجمه های رسانه ای دشمنان نظام، پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به برکت رهنمودهای ائمه انقلاب و مجاهدت و ایثار شهدا به دست آمده است. و شهدا را باید از مردم تبیین کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام راجی پژوهشگر حوزه انقلاب اسلامی در گفت و گو با صبح توس با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توطئه های رسانه ای دشمنان نظام را خنثی کرد، اظهار داشت: این توطئه های رسانه ای دشمنان نظام را تبیین می کند. رهبری ائمه انقلاب و مجاهدت و ایثار شهدا و ایثارگران استخراج می شود تا برای مردم تبیین شود.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نقش آحاد مردم در جهاد مبنی بر تبیین جهاد به عنوان یک واجب قطعی و فوری، گفت: قیام دشمنان را مانند گذشته در نطفه خنثی کنیم.

پژوهشگر انقلاب اسلامی بیان می کند: در طول حیات انقلاب اسلامی هرگاه بر اساس گفتمان امام خمینی (ره) عمل کردیم، انقلاب اسلامی را به سرعت دنبال کردیم و پیشرفت چشمگیری داشتیم و زمانی که با گفتمان امام خمینی (ره) مخالفت کردیم. (ره) ما برای کند کردن انقلاب اقدام کردیم.

حجت الاسلام راجی در پایان گفت: بزرگترین مشکل کشور در حوزه اقتصاد ضعف تولید است و باید با تکیه بر توان درونی و اعتماد به جامعه نخبگان در جهت رفع این مشکل گام برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید