تجدید میثاق دوستی با شهید ابراهیم هادی بر سر مزارش


ساعت: 22:04
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1823013

همزمان با ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) مراسم بزرگداشت و تجدید میثاق دوستی با شهید ابراهیم هادی و شهید سید مرتضی رضا قدیری کی بی سیم تازه تحقیق شده برگزار می شود. کانال کامیل.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همزمان با ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) مراسم بزرگداشت و تجدید میثاق دوستی با شهید ابراهیم هادی و شهید سید مرتضی رضا قدیری کی بی سیم تازه تحقیق شده برگزار می شود. کانال کامیل.

دبیر این مراسم خاطرنشان کرد: به همت گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی در روز ضربت خوردن امیرالمومنین حضرت علی (ع) و شصت و پنجمین سالگرد شهید ابراهیم هادی و در به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید سید مرتضی رضا قدیری کانال کمیل پس از سی و نه سال مراسم یادبود این قهرمانان ملی روز پنجشنبه اول اردیبهشت ماه ساعت 18 در گلزار بهش زهرا تهران برگزار می شود. در بخش 26

سید محمد محمدی یادآور شد: در این مراسم که با حضور جوانان و اقشار مختلف مردم برگزار می شود، حجت الاسلام والمسلمین معصوم تهرانی به عواقب و برکات دوستی با شهدا در مسیر سعادت و ویژگی های شهید برگزار می شود. ستاره های ابراهیم هادی و نحوه تقلید صحیح از این شخصیت ها صحبت خواهد کرد.

برادر جواد تاجیک از راویان دفاع مقدس نیز به بیان رشادت ها، خاطرات شهید ابراهیم هادی و نقش برجسته وی در بین رزمندگان مدافع حرم و رزمندگان مقاومت در کشورهای دیگر و همچنین مقاومت بی سیم بی سیم پرداخت. گردان رشید کمیل و گردان های حماسی کامیل و هانزاله با محاصره پنج روزه کانال کمیل کنار می آیند.

در این مراسم که در نوزدهمین روز از ماه مبارک رمضان برگزار می شود، حاضران از مداحی گرم خانواده محمدحسین پویانفر برخوردار خواهند شد.

دبیر این مراسم یاد و خاطره فوتبالیست با اخلاق کشورمان برادر محمد انصاری و اجرای سرود هادی دلها توسط گروه سرود محبان الحسن(ع) را از دیگر برنامه های این مراسم اعلام کرد. .

هر ساله در اولین روز اردیبهشت هزاران شهید کشور مراسم تجدید عهد و تجلیل از شهید ابراهیم هادی را برگزار می کردند که دو سال پیش فقط به صورت مجازی برگزار می شد.

گفتنی است گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی با حفظ صدها یادواره شهدا و انتشار حدود نود عنوان کتاب با موضوع شهدای گرانقدر انقلاب، حراست و مدافعان حرم موفق به ایفای نقش موثری در زنده نگه داشتن شهدا ترویج فرهنگ ایثار شهادتنامه و کتاب های این گروه از پرفروش ترین آثار دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید