تجدید وفاداری کاروان «عشاق حسینی، خمین‌دوستان» با آرمان‌های شهدا در شاهین شهر


ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843338

فرمانده کاروان امدادی امیرالمومنین(ع) گفت: کاروان یاری عاشقان حسین(ع) طبق سنت 24 ساله خود در 9 خرداد ماه از گلستان شهدای اصفهان به سمت حرم امام خمینی(ره) پیاده روی می کند. . ره) آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ سید مصطفی طباطبایی در حاشیه زیارت امداد از قبور شهدای گمنام در پارک انقلاب شاهین شهر در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی گفت: کاروان مداحان حسینی به مداحان خمینی(ره) بر اساس سنت 24 ساله خود دهمین برنامه پیاده روی را با تجدید میثاق با آرمان های شهدا از گلزار شهدای اصفهان تا حرم امام خمینی(ره) روستاهای مختلف آغاز کرد. چهاردهم خرداد برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در حرم مطهر ایشان.

فرمانده کاروان امداد و نجات دانشگاه امیرالمومنین(ع) اصفهان افزود: این کاروان متشکل از دانشجویان و کارآموزان دانشگاه حضرت امیرالمومنین(ع) و نمایندگان یگان های سپاه از سراسر کشور است که در این برنامه سازماندهی شده است.یعنی پرچمی برای پرچمی که یک گروه پس از دویدن و در فاصله معینی، گروه بعدی پرچم را از این گروه از دوندگان دریافت کرده و مسیر را ادامه می دهند.

سرهنگ طباطبایی افزود: این کاروان در مسیر اصفهان به تهران برنامه های متنوعی از جمله عبادت و خدایی خوانی 65 هزار گلزار شهدا در شهرها و روستاهای مسیر اصفهان به تهران، دیدار با 70 خانواده معظم شهدا و تجدید وفاداری دارد. و با تاکید بر تداوم راه شهدا، دیدار با علما و ائمه جمعه، بازدید از مساجد و شرکت در نماز جمعه و جماعات در طول مسیر، 114 ختم قرآن کریم و قرائت 14 میلیون دعای سلامتی و عجله در فرج امام زمان (عج) و سلامتی نایب مشروعشان جناب آقای سید علی خامنه ای حضور مقام معظم رهبری در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید