تجزیه اسرائیل با تداوم حضور محور مقاومت در منطقه


ساعت: 14:17
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835059

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه همه نیروهای مقاومت برای روز قدس آماده هستند، گفت: در روز قدس همه نیروهای مقاومت در برابر مواضع رژیم صهیونیستی موضع قاطع و محکمی خواهند داشت و اجازه تحرک به آنها را نمی دهند. رو به جلو. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کاظم عنبلویی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با مرآت درباره جنایات متعدد رژیم صهیونیستی گفت: با شروع انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی در محاصره مقاومت و در حصارهای بلند در سرزمین های اشغالی محصور شد.

عنبلویی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در کشورهای مختلف در حصار جنایت می کند، افزود: ویژگی مبارزه با محوریت مقاومت و ملت فلسطین این است که در سرزمین های اشغالی قیام کردند و در زیر سایه رژیم صهیونیستی به خواب خوبی رفتند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه مردم فلسطین در داخل و جهان علیه این رژیم قیام کرده اند، گفت: رژیم صهیونیستی با این اقدام دیگر به دنیا اعتماد ندارد و منفورترین دولت و نظام جهان شناخته می شود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیده است که در آستانه فروپاشی است، افزود: این موضوع باعث شده ارتش این رژیم بهترین راه برون رفت از این رویداد را خشونت بداند.

انبارلویی خاطرنشان کرد: مقاومت فلسطین چه در سرزمین های اشغالی و چه در نوار غزه دستخوش تغییرات اساسی شده است.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه همه نیروهای مقاومت برای روز قدس آماده هستند، تصریح کرد: در روز قدس همه نیروهای مقاومت در برابر مواضع رژیم صهیونیستی موضع قاطع و محکمی خواهند داشت و اجازه پیشروی به آنها را نمی دهند.

وی با اشاره به اینکه با رشد مردم فلسطین اتفاقات خوبی رخ داده است، گفت: با توجه به رشد روزافزون مردم مظلوم فلسطین و حضور با تمام قوا در صحنه نابودی رژیم صهیونیستی، بیش از پیش می شود. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید