تجلیل از همسران فرماندهان و شورای پایگاه ها و کارخانجات بسیج هرمزگان

ساعت: 10:51
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1802893

طی مراسمی به همت سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان هرمزگان و به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن از همسران فرماندهان و شورای بسیج این سازمان تجلیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; عصر روز یکشنبه طی مراسمی پرشور با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، فرمانده بسیج، رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات و فرماندهان پایگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی، و جمعی از همسران فرماندهان و شورای پایگاه ها و کارخانجات بسیج کارگری هرمزگان از مقام عالی همسران شرکت کننده در این مراسم تجلیل کردند.

در ابتدای این مراسم سرگرد امیر ارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان ضمن خیرمقدم و تبریک با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، گفت: : بانوی بزرگ اسلام بهترین الگو است. ایمان، اخلاق، کرامت و بصیرت برای زنان جامعه است.

وی با الگوبرداری از سیره حضرت زهرا در زندگی خود افزود: برای برخورداری از محیط زیست و جامعه اسلامی باید از سبک زندگی اسلامی و زندگی این بانو در زندگی خود پیروی کنیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان به نقش موثر همسران فرماندهان در عرصه های مختلف اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این زنان سرافراز همواره در روزهای سخت و حساس همراه و پشتیبان همسران خود بوده اند. . هیچ مادر و همسری وجود نداشت و شاید شوهرانشان در طول جنگ های نظامی و اقتصادی شکست خورده باشند.

وی گفت: جایگاه و ارزش مادر و همسر بسیار مهم است و باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد. مادران و همسران فرماندهان کمترین کاری بودند که باید انجام می شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه استان هرمزگان در این مراسم با تبریک این میلاد فرخنده و مبارک و تکریم مقام زن گفت: باید با خداوند متعال معامله کنیم چرا که این نوع معامله است. پر از مهربانی و برکت و مصداق بارز حضرت خدیجه علیها السلام است که با همه مال و منزلت مردم این بانوی مؤمن را مسخره می کند اما با خدای خود معامله کرد و با پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله ازدواج کرد. …) یتیم و دامدار بود و از ازدواج آنها بهترین دختر دنیا به نام فاطمه متولد شد.

حضرت زهرای مرضیه یک موجود آسمانی است

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها موجودی الهی است که در قالب انسان تجلی یافته و حلقه اتصال 12 امام معصوم است. ) الگویی باشیم که در این دنیا و از این پس به خیر و خوشی منجر شود.

وی در پایان به نقش مادر و زن در خانواده و جامعه اشاره کرد و گفت: مهمترین نقش زن در خانواده بر عهده فرزندان است و باید نقش مادر با استفاده از سبک اسلامی و عمل به آن باشد.

لازم به ذکر است این مراسم با اجراهای مختلف از جمله قرائت قرآن کریم، اجرای سرود، مداحی فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان، سخنرانی نماینده ولی فقیه در امام سجاد(ع) ع) سپاه، اجرای برنامه های مفرح و مفرح و طنز مربوط به بچه ها بود.

در پایان این مراسم از همسران فرماندهان و اعضای شورای پایگاه بسیج سازمان کارگری و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با اهدای لوح و شاخه گل به همراه هدایایی نفیس تجلیل شد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید