تجلیل مجازی از تقدیم واقعی رئیس دانشگاه گلستان / هدایای نهادهای انقلابی به مدیرعامل دولت روحانی

ساعت: 14:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805171

مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه گلستان با حوزه های جالبی همراه بود، جلسه ای که برای مدیران و نخبگان دانشگاه رایج است و این نوع نشست ها زمینه ساز تحولات و خلاقیت های جدید در مدیریت است.

به گزارش راه دانا به نقل از گلستان ما، مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه گلستان امروز با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، جمعی از مدیران استانی و کشوری در گرگان برگزار شد. مقدمه همراه بود اما زمینه های جالبی داشت.

فرهاد یگمایی، رئیس سابق دانشگاه گلستان نه به دلیل نارضایتی از مسئولیت پذیری در این مراسم، بلکه به دلیل بیماری برای سلامت حضار و مهمانان طبق توصیه های پزشکی عمل کرد. -استاد فرهیخته که در 23 دی ماه 1392 ریاست دانشگاه گلستان را برعهده گرفت، در این جلسه سخنان خود را قرائت کرد و گفت: امیدوارم امروز پس از 8 سال خدمت، مصداق عبارت خدایا این کار را بکن. انشالله خوشحال میشی “شما هم موفق باشید” و برای رئیس جدید آرزوی موفقیت دارم.

چون این جلسه در موعد مقرر برگزار شد، خدای ناکرده بر خلاف جلسات معمول سایر نهادها، نیروهای جدید با همین دقت و مدیریت جهادی بتوانند پرونده ها را مدیریت کنند تا مشکلات به نفع جامعه دانشگاهی و جامعه حل شود. مردم.

سنت جالبی که در آن خدمات مقامات سیاه و سفید به چشم نمی آید

حجت الاسلام جلال نماینده ولی فقیه در دانشگاه گلستان نیز یکی از سخنرانان این مراسم بود که به استقبال حاضران پشت تریبون ایستاد و گفت: دانشگاه باید در تراز انقلاب اسلامی حرکت کند.

وی خطاب به مدیران افزود: قبول مسئولیت در واقع پذیرش امانت الهی است، نباید به این سمت ها و حکمرانی به عنوان طعمه نگاه کرد چرا که ما در این عرصه امتحان شده ایم.

از دیگر لحظات جالب این مراسم تجلیل از هدیه فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به یگمایی رئیس سابق دانشگاه بود، سنت جالبی که در خدمت مسئولان سیاه و سفید نیست.

تعظیم و معرفی عزت جامعه علمی / بوسه شکرگزاری وزیر علوم در رأس یغمای

حواشی احترام و معرفی به شأن جامعه علمی با اوج معرفت همراه بود، تاکید می شود.

هاشم داداش پور با قدردانی از فرهاد یگمایی رئیس سابق دانشگاه گلستان از زحمات هشت ساله بی وقفه در این دانشگاه گفت: ای کاش اینجا بود تا پیشانی آنها را به خاطر زحماتشان می بوسید.

وی ادامه داد: مسئولیت سختی است، باید به مرحله پیشرفت در زندگی برسد، از بعد علمی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی به دانشگاه منتقل شود. امیدوارم رئیس سابق دانشگاه در زندگی علمی و خانوادگی موفق و منشأ اثر باشد.»

داداشپور با اشاره به تغییرات حاکمیتی در دو دانشگاه دیگر استان گلستان ابراز امیدواری کرد: در سایه این تحولات دانشگاهی، اهالی علم و دین پاسخگو و مایه خیر و برکت جامعه دانشگاهی باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید