تجمع دانش آموزان دختر مشهدی مقابل نمایندگی ملل در مشهد


ساعت: 17:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809249

دانشجویان مشهدی در اعتراض به آزار و اذیت زنان مسلمان هندی مقابل دفتر سازمان ملل تجمع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; همزمان با تجمع اعتراضی دانشجویان مشهدی علیه آزار و اذیت زنان مسلمان هندی در مقابل دفتر سازمان ملل در مشهد مقدس، جمعی از دانشجویان بیانیه ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
به نام خدا

و ما لوت لا لا علامات مادولا و المستضفین، الرجال و الناسا و الگانی یاگولون روبنا ماکنجا من حزه الکاری، لنا و تورات لنا، ویل و بدن لنا، من لناک، من لندن نصیره؛ «چرا در کار خدا و در راه مردان و زنان و کودکان ضعیف شده (از سوی ظالمان) نمی جنگید، همان مردمی (مظلومان) که می گویند: خدایا! «ما را از این شهر که مردمش ستمگرند بیرون ببر و از جانب خود برای ما ولی و از طرف خود ما را یاری قرار ده».

اسلام هراسی که امروز در هند حاکم است، تهدیدی بزرگ برای جان دویست میلیون مسلمان و نابرابری آشکار در قبال شهروندان مسلمان آن کشور است.
افزایش تبلیغات ضد اسلامی، نفرت از مسلمانان و نقض حقوق مسلمانان در شبه قاره هند، گروه‌های افراطی هندو مخالف مسلمانان این کشور را با اخبار نادرست متهم کرده است که مسلمانان را به انتشار ویروس متهم می‌کنند. برای ایجاد جامعه مسلمان در هند. عامل اصلی شیوع تاج و تخت در این کشور و افزایش نفرت و خشونت علیه مسلمانان در هند همراه با تبلیغات و اخبار جعلی و شکست آنهاست.
تخریب حداقل شش مسجد و بیش از 12 خانه و سوزاندن مغازه های مسلمانان توسط دولت BJP یا شعار دادن صریح هندوهای تندرو علیه مسلمانان، جلوه ای از این تبعیض غیرانسانی است.

نه تنها دولت هند در مورد این جنایت سکوت کرده و هیچ اقدامی انجام نداده است، بلکه رهبران افراطی تا آنجا پیش رفته اند که می گویند هر هندو باید اسلحه به دست بگیرد و این پاکسازی را انجام دهد.

قوانین جدید که به بهانه افزایش جمعیت مسلمانان هند تصویب شده است، تنها یکی از مظاهر تحریک دولت هند به اسلام هراسی است. به عنوان مثال، غیرقانونی بودن ازدواج های بین ادیان و تغییر مذهب به ازدواج، دلیلی است که ده ها مرد جوان مسلمان پس از ازدواج با هندوها به زندان افتادند.
کشوری که مدعی آزادی مذهبی است، اکنون در ایالت های خود فضای اسلام هراسی دارد و دولت نیز از این حزب افراطی حمایت می کند، تا جایی که زنان مسلمان از ورود به مدرسه و دانشگاه منع شده و به دلیل حجاب مورد آزار و اذیت قرار می گیرند.
نماز جمعه تعطیل است. تصاویر قهرمانان مسلمان آنها مانند سردار شهید حاج حاج قاسم سلیمانی به آتش کشیده شده است و دولت هیچ کاری نمی کند.
حتی مسیحیان هند هم در امان نیستند. خشونت هدفمند توسط گروه های سیاسی یک نگرانی جدی و فوری در هند است.

ما دانشجویان مشهدی از عاملان این جنایات می خواهیم که هر چه زودتر به دست عدالت سپرده شوند و با ایجاد اسلام هراسی در اذهان مردم جهان مقابله کنند. دین در همه کشورها باید در نظر گرفته شود و عاملان این جنایات باید مجازات شوند.

و درود بر کسی که از رهنمودها پیروی کند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید