تجمع 5 هزار نفری بسیجیان در قزوین برگزار شد


ساعت: 15:28
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913806

اجتماع بزرگ پنج هزار نفری بسیجیان به مناسبت هفته بسیج در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قزوین صبح ؛ همزمان با سالروز تاسیس بسیج مستضعفین و با شعار وحدت و همدلی، اجتماع بزرگ پنج هزار نفری بسیجیان شهر قزوین ظهر امروز در سالن شهید بابایی آن شهر برگزار شد.

تمامی سطوح بسیج اعم از جوانان، پیشکسوتان و اصناف مختلف بسیج در این گردهمایی حضور داشتند.

سردادن صدای یکپارچه «ایران ایران» و ابراز ارادت بسیجیان به پیروزی روز گذشته تیم ملی فوتبال مقابل تیم ولز از حاشیه های این مراسم بود که فضای ورزشگاه را پر کرد.

در ابتدای این مراسم و پس از پیوستن بسیجیان به حمایت از تیم ملی فوتبال، گروه ابن الرضا(ع) به مناسبت هفته بسیج به اجرای سرود پرداختند که شور و حال خاصی به ورزشگاه بخشید.

در ادامه این مراسم سخنرانی رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از بسیجیان به طور همزمان از رسانه ملی در سالن شهید بابایی پخش شد و بسیجیان به گوش فرامین ایشان پرداختند.

رهبر انقلاب اسلامی در بخشی از سخنان خود فرمودند: باسی های دهه شصت، هشتاد و نود با هم فرقی ندارند. شما در دهه هشتاد، هفتاد و غیره هستید. شما یک جوان اسکاندیناویایی هستید. شما امام را ندیدید، دوران انقلاب را ندیدید، دوران پاسداری را ندیدید، اما همان روحیه جوانی را در میدان جنگ دارید. دهه شصت، نود و هشتاد هیچ کدام ندارند. این حرف ها درباره شکاف نسلی و این حرف هایی که می زنند، این حرف های روشنفکران درباره استراحت فکری است. واقعیت ها متفاوت است. بسیج امروز همان دهه 60 است.

لازم به ذکر است یکشنبه 8 آبان روز بسیج سازندگی و پیشرفت، دوشنبه 9 آبان روز بسیج جامعه مسجد محور و اسلامی، سه شنبه 10 آذر بسیج نوآوری و جهاد علمی چهارشنبه است. 2 دی بسیج مردم سالاری و ایران قدرتمند و مستقل و پنجشنبه 12 آذر بسیج مظهر جهاد است. و شهادت، جمعه 4 آذر به نام بسیج، ایمان و تربیت اسلامی و شنبه 5 آذر به نام بسیج مقاومت و اقتدار ملی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید