تجهیزات جدیدی به ناوگان امدادی هلال احمر زنجان اضافه نشده است

ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790305

قاسم موسوی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از به روز رسانی تجهیزات جمعیت هلال احمر در استان زنجان خبر داد و گفت: تجهیزات جدیدی به ناوگان امدادی اضافه نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قاسم موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ وی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان با 14 پایگاه ثابت و سیار در طرح زمستانی حضور یافته و تجهیزات این جمعیت به روز شده است.

وی از آمادگی نیروهای هلال احمر برای خدمات رسانی به مردم در محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: بر اساس اخطارهای هواشناسی با نیروها تماس گرفته می شود.

این مسئول یادآور شد: در طرح زمستانی بیش از 300 نفر از امدادگران استان زنجان حضور داشتند و با بارش اولین برف زمستانی و بروز کولاک و ازدحام جمعیت، نیروهای هلال احمر به صورت 24 ساعته به هموطنان خدمات رسانی کردند و خودروی درگیر را نجات دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه هماهنگی خوبی بین دستگاه های متولی طرح زمستانی و اداره کل مدیریت بحران استان زنجان وجود دارد، افزود: جلسات هماهنگی در این زمینه برگزار شده است.

موسوی در خصوص فعالیت های پشتیبانی هوایی در زنجان گفت: پایگاه های پشتیبانی هوایی در تعداد محدودی از استان ها فعالیت می کنند و بالگردهای امدادی در سایر استان ها مشترک است.

وی خاطرنشان کرد: بالگرد کمکی استان زنجان با استان قزوین مشترک است و به این شرح است که بالگرد 15 روز در زنجان و 15 روز در قزوین مستقر است.

این مسئول با بیان اینکه در سفر ریاست جمهوری یک فروند بالگرد امدادی در زنجان مستقر شد، افزود: در صورت بروز مشکل، امداد هوایی در زنجان فعال می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از به روز رسانی خودروهای جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد و گفت: با توجه به حضور در طرح زمستانی، تعمیرات و مشکلات فنی خودروها انجام شده است.

موسوی با اشاره به اینکه تجهیزات جدیدی به ناوگان امداد و نجات استان زنجان اضافه نشده است، افزود: نیازهای استان در مرکز اعلام شده و تا پایان سال یک خودروی امدادی به ناوگان استان اضافه می شود.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی جمعیت هلال احمر کشور در سال آینده ناوگان خودرویی و کمکی نوسازی می شود و امیدواریم شاهد این به روز رسانی در استان زنجان باشیم.

این مسئول از اضافه شدن یک دستگاه آمبولانس به پایگاه کوهستانی ثم رود در هفته گذشته خبر داد و گفت: این خودرو تعمیر و به ناوگان ملحق شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید