تحریم های دشمن بی اثر می شود/ آینده نویدبخش روابط ایران و آمریکای لاتین


ساعت: 09:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855548

حسین جلالی گفت: این سفر نشان داد که ایران با آمریکای لاتین روابط برقرار کرده است و هیچکس نمی تواند به این روابط آسیب برساند و همچنین این سفر نشان می دهد که آینده بسیار خوب و امیدوارکننده ای در روابط ایران، ونزوئلا و کشورها رقم خورده است. آمریکای لاتین.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان; وی در خصوص اهمیت انعقاد قرارداد همکاری راهبردی بلندمدت بین ایران و ونزوئلا، گفت: ایران و ونزوئلا دارای منافع مشترک فراوان و همچنین دشمن مشترک هستند، بنابراین زمینه همکاری ما با این کشور می تواند بسیار مهم باشد.

نماینده مردم رفسنج و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور ما از نظر مسائل اقتصادی و سیاسی برای این کشور بسیار مهم و فوق العاده مهم است و بر این اساس حضور آقای مادورو در جمهوری اسلامی ایران است. می تواند روابط بین دو طرف را تقویت کند.

وی گفت: نفت یکی از کالاهای استراتژیک در صادرات است. ایران زمانی که به دلیل تحریم ها، عدم امضای FAFT و شکست برجام نتوانست نفت صادر کند، تهدید شد. اما دیدیم که با سفر مادورو این موضوع تشدید شده و اکنون مشکلی با صادرات نفت نداریم و نامزدهای زیادی در این زمینه داریم.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی با تاکید بر اینکه دوران تحریم ها به پایان رسیده و این دوره بی اثر است، گفت: ما شاهد تحویل نفتکش ایرانی به ونزوئلا بوده ایم که در آمریکای لاتین معامله بسیار بزرگی است که می تواند قدرت و توانایی ما را نشان دهد. . “بگذارید باشد.

نماینده مردم رفسنج و انار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این سفر نشان داد که ایران با آمریکای لاتین رابطه برقرار کرده است و هیچکس نمی تواند به این روابط آسیب برساند و همچنین این سفر نشان می دهد که آینده بسیار خوبی است و وجود دارد. امید به روابط ایران، ونزوئلا و کشورهای آمریکای لاتین و انگیزه‌های آقای مادورو برای ایران موید این امر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید