تحقق اعلامیه گام دوم انقلاب، رسالت مهم بسیج است


ساعت: 13:30
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913721

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: یکی از ماموریت های ویژه ای که بسیج در صدد تحقق آن است، تحقق اعلامیه گام دوم انقلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار حسین زارع کمالی در دیدار تصویری بسیجیان استان با فرمانده معظم کل قوا با تاکید بر اینکه اجرای بیانیه گام دوم انقلاب باید به موضوع تبدیل شود، اظهار داشت: اگر اعلام گام دوم انقلاب درست و خوب است توضیح داده شد که دشمن امروز نمی تواند قبل از انقلاب این سنگریزه ها را ایجاد کند.

وی گفت: اصل بیانیه گام دوم انقلاب این است که کجا بوده ایم، کجا هستیم و به کجا خواهیم رفت.

زارع کمالی با اشاره به نقش آفرینی بسیج در برهه های مختلف در چهار دهه اخیر گفت: امروز بسیج با همان روحیه سال های اول انقلاب و با همان انگیزه و تعهد به مسئولیت خود عمل می کند.

وی با بیان اینکه تلاش بسیج در راستای تبدیل تهدیدها به فرصت و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: یکی از ماموریت های ویژه ای که بسیج برای تحقق آن تلاش می کند، تحقق اعلامیه گام دوم انقلاب است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: بسیج و سپاه در اغتشاشات اخیر در کنار بسیج خواهند بود و اجازه نمی دهند که آرامش و آرامش مردم تحت تاثیر حرکت عده ای قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ابرقدرت امروز صلابت نظام اسلامی را به چالش می کشد، تصریح کرد: دشمنان ما قبل از انقلاب ملت ایران را به خاطر ضعف هایش اذیت می کردند اما امروز می فهمند که اگر انقلاب اسلامی به همین منوال پیش برود، ظاهرش زیر سوال می رود. حاکمیت دموکراسی غربی و حکومتی جدید برگرفته از اسلام و ولایت را به جهانیان معرفی می کند.

وی گفت: امروز دشمن ما نگران قدرت ماست که چرا سلاح مدرن داریم و به جبهه مقاومت می فرستیم.

زارع کمالی تصریح کرد: اینها همه توانمندی ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است اما مهم این است که بتوانیم این دستاوردها را به خوبی تبیین کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر با اشاره به سخنان رهبری در خصوص رسانه و فضای مجازی گفت: ایشان دوبار تذکر و یادآوری کردند که باید در این عرصه با دو محور امید آفرینی در فضای مجازی و بحث شکستن حصر تبلیغاتی دشمن تلاش کنید. .

وی جهاد تبیین را که مورد تاکید مقام معظم رهبری است واجب فوری، فوری، عینی و همگانی می داند و تاکید می کند: اتمام حجت مهمتر از این نیست.

زارع کمالی با برشمردن راهکارهای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن تصریح کرد: رسانه ها به عنوان افسران جنگ نرم و پیشگامان عرصه باید با ارتقای سواد رسانه ای و سواد مجازی برای خود و جامعه، اولین گام را در مقابله با جنگ رسانه ای دشمن بردارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید