تحقق مولفه های افول آمریکا در آستانه دومین سالگرد شهادت حاج قاسم/ کرمان پایتخت عزت و عزت مسلمانان جهان است.

ساعت: 09:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790727

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

رمضان شریف فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گلزار شهدای کرمان گفت: مردم کرمان نیز از این موهبت الهی که کرمان امروز را پایتخت مقاومت اسلامی، پایتخت عزت و کرامت مسلمانان جهان قرار داده است، شادی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از راه آرمان، سردار سرتیپ رمضان شریف سخنگوی و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در حاشیه تجدید میثاق با شهدای مقاومت سردار قاسم سلیمانی گفت: آزادیخواهان جهان. الهام بخش است

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بزرگترین آرزوی حاج قاسم کاهش شر آمریکا در منطقه ما بود چرا که آنها حامیان اصلی صهیونیست ها هستند. در صورت اخراج آمریکایی ها از این منطقه، رژیم صهیونیستی بدون حمایت می ماند و امت اسلامی به آرزوی دیرینه خود یعنی آزادسازی بیت المقدس می رسد.


وی گفت: در آستانه دومین سالگرد حاج قاسم همه مولفه های افول و فروپاشی آمریکایی ها و خروج آنها از منطقه غرب آسیا شناخته شده است.

سردار شریف در ادامه با اشاره به اینکه امروز برخی از آرزوهای حاج قاسم برآورده شده است که آمریکایی ها از افغانستان فرار کرده اند و در آستانه اخراج از عراق هستند که این نیز خفت آور است، بیان کرد: از تلفات بیشتر می ترسند. بعد از 20 سال استراتژی خود را رها کردند و رفتند.

وی اذعان داشت: البته حامیان حاج قاسم در جبهه مقاومت برای تحقق پیش بینی حاج قاسم مصمم تر شده اند. پیش بینی او این بود که جبهه مقاومت و تفکر مقاومت اسرائیل را نابود کند و قبله اول مسلمانان را آزاد کند و این اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه چون حاج قاسم با خدا معامله کرده و سرباز پاک ولایت و فرهنگ اهل بیت است، ادامه داد: خداوند او را عزت می دهد و امت اسلامی و ملت ایران را نیز عزت می دهد.

سردار شریف با اشاره به اینکه مردم کرمان نیز از این موهبت الهی برخوردارند، گفت: امروز کرمان پایتخت مقاومت اسلامی، پایتخت عزت و کرامت مسلمانان جهان شده است.

وی در پایان افزود: امیدوارم میزبان خوبی از مداحان حرم حاج قاسم باشیم. امیدواریم دومین سالگرد حاج قاسم را با شکوه برگزار کنیم و بار دیگر به تبیین آرمان ها و مکتب حاج قاسم الگویی برای جوانان و امت اسلامی و آزادی خواهان جهان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید