تحقق وعده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفر به لنده+عکس


ساعت: 13:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916378

پس از 12 سال انتظار مردم روستاهای منطقه قیام مرکز لنده در دولت سیزدهم، با سفر اخیر فرماندار به این شهرستان با پیشرفت 90 درصدی این انتظار پایان یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ یکی از دغدغه های همیشگی مردم روستاهای «بره مل» و مناطق تابعه قیام در بخش مرکزی شهرستان لنده در 50 سال گذشته بحث ساخت و ساز است. پل بر روی دره فصلی شوری قیام که در طول سالیان گذشته پایه های این پل ساخته شده و به حال خود رها شده است.

در آن سال ها تردد مردم در این دره فصلی به ویژه در روزهای بارانی دشوار بود و حتی چند خودرو واژگون می شد و خطرات جانی همواره دانش آموزان دبیرستانی این روستاها را تهدید می کرد.

در سفر اخیر استاندار به شهرستان لنده، یکی از مهمترین خواسته های مردم احمدی تکمیل این پل ارتباطی بود که با اقدامات بعدی استاندار و شخص فرماندار، اعتبار این پل پس از آن تضمین شد. بخشدار و به اداره راه ابلاغ کرد و عملیات اجرایی آن از دو ماه قبل و امروز آغاز شده و با پیشرفت 90 درصدی در حال پیشرفت است.

فرماندار لنده در خصوص ساخت این پل و پایان دغدغه 12 ساله مردم این منطقه گفت: توجه به مطالبات مردم در دولت سیزدهم یکی از مولفه هایی است که همواره مورد توجه بوده است. دولت در دولت سیزدهم

جلال دانش گفت: در اولین سفر استاندار به لنده و در بازدید از روستاهای قیام و برا مال مهمترین دغدغه مردم این مناطق تکمیل پل ارتباطی روستای برا مال و دره شوری قیام بود که تصویب پس از سفر استاندار اصلی ترین موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: پل روستای برا مال با پیگیری های خوب فرماندار و اداره راه و همکاری بسیار خوب بنیاد علوی تکمیل و به بهره برداری رسید و متعاقبا عملیات اجرایی شوری قیام نیز یک پل را آغاز کرد. .

فرماندار شهرستان لنده گفت: پیمانکار ساخت پل را از همان روز آغاز کرد و امروز به پیشرفت 90 درصدی رسیده است که در دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

دانش گفت: با تکمیل و راه اندازی این پل مسیر ارتباطی روستاها از این منطقه به شهر لنده کاهش می یابد و در مسیری امن تردد می کنند.

لازم به ذکر است در گذشته با فرارسیدن فصل بارندگی جاده کاملا مسدود شده بود و مردم با مشکلات زیادی مواجه بودند.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:


343fec11 4b36 402d 80eb 8c6d50a60801 خبر خاکستری


a86d6124 23ef 412a ab0c e45af4330541 خبر خاکستری


5336769d d320 499f b811 dcf084d9932e خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید