تحقق 107 درصد بودجه استان مارکازی در نیمه اول امسال

زمان: 16:15
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776110

آگازاده با اشاره به اجرای 107 درصد بودجه در استان مرکزی گفت: این مهم است و هرساله بهبود شاخص های اقتصادی در استان نشان دهنده همکاری خوب دستگاه های اجرایی در استان مرکزی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سیدعلی آقازاده فرماندار مرکزی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل دفتر حسابرسی ملی استان مرکزی با اشاره به اجرای 107 درصد بودجه در استان مرکزی اظهار داشت: میانگین کشوری ، که حدود 102 درصد ارتفاع دارد. این یک شاخص مهم همکاری خوب در استان مرکزی است.

وی افزود: خوشبختانه همه عملکرد اقتصادی مرکزی رو به بهبود است که باعث موفقیت نسبی استان در دوران تحریم ها و بیماری کرونا شده است و این به دلیل سطح بالای تعامل در استان است.

فرماندار مرکزی با بیان اینکه رویکرد دیوان مثبت و منطقی است ، گفت: این رویکرد واقعی هر ساله کار این دادگاه را بهبود می بخشد. همچنین ارائه گزارش کسر بودجه طی 6 ماه اول سال نشان می دهد که یک تیم حرفه ای در این دادگاه کار می کند و اقدامات مشابه باعث بهبود وضعیت بودجه در سال آینده می شود.

آگازاده ادامه داد: خوشبختانه میزان بی نظمی های مالی در استان مرکزی به دلیل تعامل خوب و سازنده اجرایی با دیوان محاسبات در مقایسه با سایر استان ها بسیار کم است. این تعاملات منجر به آرامش نسبی در مسائل مالی و حسابداری شده است که قابل تقدیر است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید