تحقیقات کیفیت آسفالت مستلزم نظرات کارشناسان است


ساعت: 10:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891120

صیادی درباره کیفیت آسفالت این شهرستان توضیح داد و گفت: برای بررسی کیفیت باید نظرات کارشناسی ارائه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صیادی در گفت و گو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص کیفیت آسفالت شهر سیشاد و برخی انتقادات به شهروندان این شهر گفت: کیفیت آسفالت طبق پرداخت ها و همچنین دستورالعمل های آزمایشگاهی می باشد. . میزان قیر مهم است و کیفیت آسفالت اکثرا خوب است اما اگر در مقطعی مشکلی پیش آمد پیمانکار باید با بررسی هایی که انجام می دهد آن نقطه را اصلاح کند.

با بیان اینکه اگر کار به خوبی انجام شود 10 درصد قرارداد پیمانکار با شهرداری باقی می ماند و علاوه بر آن گارانتی اولیه نیز با ماست و گفت: بعد از آسفالت تا 2 سال گارانتی دارد پیمانکار باید اصلاحات را انجام دهید، در غیر این صورت گارانتی عملکرد خوب حذف می شود و ما آن را اصلاح می کنیم.

وی در ادامه افزود: برای بررسی کیفیت باید کارشناسی انجام شود و تا زمانی که نتایج آزمایشات در آزمایشگاه مشخص نشود، نمی توان درباره تراکم یا ضخامت آن اظهار نظر کرد.

این مسئول با بیان اینکه تمامی خیابان های شهر در دست اجرا و آسفالت بوده است ادامه داد: حدود 200 هزار متر مربع آسفالت لکه گیری شده است و این سطح همچنان ادامه دارد و اکثر خیابان های فرعی و اصلی شهر جدید آسفالت شده است.

صیادی به رایزنی های انجام شده برای تامین اعتبار برای ادامه آسفالت اشاره کرد و تاکید کرد: برآورد هزینه آسفالت حدود 50 میلیارد بوده که بیش از 30 میلیارد تومان برای آسفالت هزینه شده است یعنی حدود 70 درصد کار پیگیری می شود. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید