تحلیل سایت اتحادیه جهانی کشتی آزاد از رقابت های ایران و آمریکا


ساعت: 13:24
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915340

سایت رسمی فدراسیون جهانی کشتی، تیم های ایران و آمریکا را به عنوان مدعیان اصلی جام جهانی کشتی فرنگی معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانا؛ سایت رسمی فدراسیون جهانی کشتی در گزارشی مفصل به پیش نمایش و تحلیل رقابت های جام جهانی رسلمنیا 2022 پرداخت و طی این مقاله تیم های ملی ایران و ایالات متحده آمریکا را مدعیان اصلی قهرمانی دانست.

فدراسیون جهانی کشتی نوشت: جام جهانی یک بار دیگر در آمریکا برگزار می شود و پس از 3 سال شاهد برگزاری این مسابقات هستیم. از آنجایی که تیم های اول و دوم مسابقات جهانی کشتی 2022 بلگراد، صربستان، آمریکا و ایران قرار است به عنوان 2 تیم برتر گروه خود به دیدار نهایی بروند و در فینال به مصاف یکدیگر بروند. 2 تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان در فینال به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هر دو در گروه های مختلف قرار دارند.

سایت UWW نیز اعلام کرد: ایران در جام جهانی بلگراد پشت سر آمریکا نایب قهرمان شد اما این بار به دنبال کسب یک قهرمانی دیگر در جام جهانی خواهد بود. در همین حال، آمریکا تحت فشار بیشتری قرار خواهد گرفت. چون جلوی تماشاگرانش بازی خواهد کرد. به نظر می رسد ایران کار سختی برای رسیدن به دیدار فینال نخواهد داشت چرا که برد مقابل ژاپن آنها را یک قدم به فینال نزدیک می کند. رقابت ایران و آمریکا در فینال نوید یک نبرد رقابتی و تماشایی را برای تماشاگران می دهد.

مسابقات جهانی کشتی آزاد روزهای 29 و 30 آذرماه با حضور آمریکا به عنوان میزبان و 6 تیم برتر جهان برگزار می شود. در این رقابت ها تیم های آمریکا، ایران، ژاپن، گرجستان، مغولستان و تیم جهان در 2 گروه 3 تیمی به رقابت می پردازند. ایران در گروه B با ژاپن و جهان در یک گروه و تیم های آمریکا، مغولستان و گرجستان نیز در گروه دیگر این مسابقات قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید