تحویل بی سابقه ایران خودرو در آبان در 4.5 سال گذشته

تحویل بی سابقه ایران خودرو در آبان در 4.5 سال گذشته

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین اینفوگرافیک خود با اشاره به اینکه پایان آذرماه سال جاری آخرین مهلت عبور از رکورد تحویل 1400 دستگاه و شروع شمارش معکوس برای عبور از این رکورد است، تعداد خودروهای تحویل شده در آبان ماه امسال را مورد تاکید قرار داد. سال از خرداد 1397 تاکنون (چهار سال و نیم گذشته) بی سابقه بوده است.

به گزارش ایسنا، این گروه صنعتی با بیان اینکه پایان آذرماه آخرین مهلت عبور از رکورد عرضه 1400 است، از آغاز شمارش معکوس برای عبور از این رکورد و ثبت رکورد جدید خبر داد. این رکورد برابر با 458 هزار و 208 خودروی عرضه شده در بازار در سال گذشته است.

بر اساس اینفوگرافی منتشر شده از سوی گروه صنعتی ایران خودرو، در حال حاضر میانگین تولید 2700 دستگاه خودرو در حال انجام است.

از ابتدای سال جاری تا روز دوم آذرماه 402 هزار و 896 دستگاه خودروی سواری و باری تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 42 درصد رشد نشان می دهد. همچنین در این مدت 395 هزار و 412 دستگاه خودروی سواری و تجاری به بازار عرضه شد.

در همین حال، ایران خودرو اعلام کرد که رکورد عرضه ماهانه خود را در آبان ماه امسال با تحویل و تحویل 57 هزار و 736 دستگاه شکست. این رکورد از زمان نصب اجباری پلاک خودروها (خرداد 1396) بی سابقه بوده و رقم قابل توجهی است.تحویل بی سابقه ایران خودرو در آبان در 4.5 سال گذشته

دیدگاهتان را بنویسید