تحویل مرغ با قیمتی کمتر از قیمت مصوب در مازندران / آرامش به بازار بازگشت


ساعت: 10:12
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839449

حسن عنایتی گفت: مرغ با قیمتی کمتر از قیمت مصوب بازار موجود است و مرغ منجمد نیز به صورت گسترده در بازار مازندران توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن عنایتی در گفت و گو با بلاغ با بیان اینکه مردم مازندران با حمایت خوب خود در اجرای این طرح، دولت را در دموکراسی و توزیع عادلانه یارانه ها یاری کردند، افزود: تولید رقابتی باعث کاهش قیمت برخی محصولات و بازار شده است. او آرام می شود.
وی با اشاره به اینکه مازاد تولید نیز توسط تولیدکنندگان خریداری می شود تا مرغداری ها و دامداران دغدغه ای نداشته باشند، گفت: همه ما باید به تولید پایدار کمک کنیم و مردم اطمینان داشته باشند زیرا اقلام اساسی و تولید به اندازه کافی وجود دارد. کافی است.
عنایتی گفت: فروردین امسال با 25 درصد افزایش بیشترین تعداد جوجه کشی را داشتیم و روزانه 700 تن جوجه گرم در مازندران تولید و به بازار مصرف داخل و خارج استان ارسال می شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه در حال حاضر 4 هزار و 700 تن ذخایر مرغ منجمد در استان داریم و 400 تن نیز وارد بازار شده است، گفت: مرغ با قیمتی کمتر از قیمت مصوب بازار عرضه می شود و مرغ منجمد به اندازه کافی پخش می شود. .
این مسئول با اشاره به اینکه مشکلی در زمینه تامین و توزیع گوشت قرمز گرم و منجمد نداریم و می توان آن را به میزان کافی به بازار عرضه کرد، افزود: تخم مرغ در استان به اندازه کافی وجود دارد و کمبودی نداریم. تخم مرغ “
عنایتی با بیان اینکه استان به میزان کافی نفت تولید می کند و روغن های زیادی در روزهای اخیر وارد بازار شده است، گفت: مردم باید در صورت فروش مجدد و انباشت تحریم های دولتی گزارش دهند تا بررسی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید