تحویل مرغ و تخم مرغ زیر قیمت مصوب در بازار استان زنجان / عدم خرید مردم باعث مازاد تولید در استان زنجان می شود.


ساعت: 18:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839324

معاون وزیر جهاد کشاورزی زنجان در امور بهبود دامپروری:

معاون بهبود امور دام وزیر جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه مرغ با قیمت 47 هزار تن و زیر قیمت مصوب در استان زنجان توزیع و روانه بازار می شود، گفت: تخم مرغ نیز 8 هزار تن کمتر از قیمت مصوب موجود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی صادقی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: پس از تعدیل قیمت در چند روز اخیر، مصرف کنندگان کاهش یافته و تقاضا برای اقلام کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه با تقاضای کم برای مصرف طیور باید کشتار را کاهش داد، افزود: شرکت پشتیبانی امور دام استان از شب گذشته اقدام به خرید تضمینی مرغ با قیمت 50 تا 53 هزار تن از مرغداران می کند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه روزانه بیش از 100 تن مرغ کشتار و در سطح استان توزیع می شود، گفت: این روزها تناژ بالای این مرغ به دلیل عدم مصرف افزایش یافته است و احتمال می رود در در روزهای آینده این تشدید خواهد شد و مازاد بیشتر از الان خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در استان زنجان مرغ کمتر از قیمت مصوب برای مصرف کننده است، گفت: امروز قیمت مرغ در بازار زنجان 47 هزار تن است.

صادقی گفت: قیمت مصوب 40 هزار تن مرغ درب مرغداری از شب گذشته به 30 هزار تن کاهش یافت.

معاون بهبود دامداری وزیر جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه این استان در حال حاضر در صدر تولید تخم مرغ قرار دارد، گفت: متأسفانه تعداد تخم مرغ خریداری شده به شدت کاهش یافته است، اما تخم مرغ 8 هزار تن کمتر است و قیمت مصوب در روز موجود است. بازار استان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید