تحویل 8 محموله سرم هلال احمر


ساعت: 12:47
تاریخ انتشار: 08/02/1401
کد خبر: 1905502

مدیرعامل سازمان تامین پزشکی هلال احمر گفت:

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر درباره وضعیت عرضه سرم در کشور گفت: تاکنون هشت محموله سرم از منابع موثق و مورد تایید سازمان غذا و دارو ایمن شده است و شرکت پخش سها هلال نیز این موضوع را تامین کرده است. شروع به توزیع در سراسر کشور کرد..

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر عسکری – مدیرعامل سازمان تامین پزشکی هلال احمر درباره وضعیت تامین سرم مورد نیاز کشور گفت: شرکت بازرگانی سها کیش مرتبط با این سازمان با مساعدت و صدور مجوز از سوی سازمان غذا و دارو. سازمان وزارت بهداشت تاکنون هشت محموله سرم را از منابع مورد اعتماد و مورد تایید سازمان غذا و دارو دریافت کرده و شرکت پخش سها هلال نیز توزیع آن را در کشور آغاز کرده است.

وی افزود: سازمان تامین پزشکی بر اساس وظایف و ماموریت های محوله از سوی جمعیت هلال احمر و بر اساس اهداف و ماموریت های ذاتی خود در جهت ارتقای شاخص های سلامت کشور، بر اساس دعوتنامه اعلام شده از سوی سازمان غذا و دارو، اقدامات و اقدامات لازم را برای کاهش کمبود ملی برای تهیه و تامین سرم انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: مابقی محموله در روزهای آینده بارگیری و آماده ارسال خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تامین پزشکی، شرکت بازرگانی سها کیش با صدور مجوز از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، تاکنون هشت محموله سرم و شرکت پخش سها هلال را عرضه کرده است. توزیع آن را نیز در سراسر کشور آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید