تخت های وزارت کشور برای اجرای طرح مجتمع ناجا آماده است

ساعت: 10:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793536

وزیر کشور در بیانیه ای تصویب طرح کلی ساختار و تشکیلات جدید فرماندهی کل انتظامی را به سردار اشتری تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزیر کشور در بیانیه ای تصویب طرح کلی ساختار و تشکیلات جدید فرماندهی کل انتظامی کشور به سردار حسین اشعری تبریک می گویم.

متن پیام سردار وحیدی به شرح زیر است:

«سردار سرتیپ حسین اشتری

فرمانده محترم انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام

اینجانب از تصویب سند ارزشمند طرح جامع ساختار و تشکیلات فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توسط حضرت امام خامنه ای فرمانده معظم کل قوا، این فرماندهی ممتاز و فرماندهی معظم کل قوا استقبال می نمایم. کارکنان، روسا و فرماندهان.

امید است با استعانت از حضرت حک و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و بهره گیری از رهنمودهای مبتکرانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بتوانیم در برآورده شدن انتظارات معظم له و برقراری نظم و امنیت پایدار نقش آفرینی نماییم. و افراد کلیدی در اقصی نقاط کشور گام های موثری در پاسداری از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی برداریم.

همچنین بستر بهره مندی از ظرفیت وزارت کشور و جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح ناجا در لبیک با دستور فرماندهی معظم کل قوا و اجرای بهینه این تحول ساختاری آماده است. .

در خاتمه توفیق روزافزون جناب عالی و کلیه کارکنان نیروی انتظامی کشور را در سایه عنایت حضرت بقیةالاعظم (عج) و رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه ای از خداوند منان مسئلت دارم.

احمد وحیدی

وزیر کشور”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید