تخریب محیط زیست زندگی انسان ها را به خطر انداخته است


ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816272

حجت الاسلام شاهروحی گفت: تخریب محیط زیست جان انسان ها را به خطر انداخته است بنابراین همه دستگاه ها باید برای حفظ محیط زیست و افزایش فضای سبز تلاش کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سفیر حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهروحی گفت: حفاظت از محیط زیست و رفع موانع وظیفه جامعه است و همه ما وظیفه داریم از آن محیط زیست حفاظت کنیم زیرا خداوند حافظ طبیعت و محیط زیست است. برای حفظ آن کار کند.

وی با اشاره به تخریب محیط زیست افزود: تخریب محیط زیست امری منفی و زشت است و جان انسان ها را به خطر انداخته است و همه دستگاه ها باید برای حفظ محیط زیست و افزایش فضای سبز تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: برای حفاظت از جنگل ها به همت مردمی نیاز است و پویش ها باید از حالت لفظی خارج شود و وجود واقعی وجود داشته باشد که استفاده از بسیج و شوراهای محلی در این راستا باشد. تاثير گذار.

حجت الاسلام شاهروحی گفت: حفظ درختان و افزایش فضای سبز و کاشت درخت تا زمانی که فضای شهری ما مورد قبول مردم قرار نگیرد ضروری است و هم شهردار و هم شورای شهر می طلبد در این زمینه کارهای اساسی انجام دهند.

وی گفت: هر ساله درختان کاشته می شود اما حفاظت از آنها بسیار مهم است و خداوند طبیعت را هدفمند آفرید و باید گسترش داد که حفاظت از آن ضروری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید