تخریب مدرسه حاج قاسم در دستور کار دشمن است

ساعت: 11:15
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796562

موسی زارعی پور گفت: ما در تضاد روایی هستیم و دشمن با بیان نادرست ارزش ها و اهدافی که شهید سلیمانی جان خود را فدای آن کرد، زمین بازی را تغییر می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ موسی زارعی پور کارشناس علوم ارتباطات و رسانه در گفت و گو با صبح زاگرس درباره ویژگی های مکتب شهید سلیمانی گفت: و «مدرسه ای برای تربیت» معرفی کنید؟ وقتی امروز از حاج قاسم صحبت می کنیم، با مدرسه ای روبرو هستیم و مدرسه ابعاد مختلفی دارد.

وی افزود: یکی از ابعاد مدرسه بعد فرهنگی، هنری و رسانه ای است، آیا حاج قاسم در عرصه فرهنگ و هنر نظریه پرداز بود؟ باید بگویم که پاسخ منفی است. اگرچه شهید سلیمانی یک ظرفیت بود و ظرفیت سازی کردند، اما آنچه سردار سلیمانی را به عنوان یک مکتب به جامعه معرفی کرد، دلیل داشت. از آنجایی که انقلاب اسلامی خود یک مکتب است و درخشش این مکتب در بسیاری از نقاط جهان از شمال آفریقا تا غرب آسیا را فراگرفته است و شخصیت حاج قاسم زیر چتر این مکتب، موفق شد به عنوان نماینده ای از جامعه بدرخشد. دستاوردهای این انقلاب در منطقه. به نام مکتبی توسط رهبر انقلاب، رهبری عزیزمان.

این کارشناس علوم ارتباطات و رسانه گفت: اما یکی دیگر از دلایل مهمی که سردار سلیمانی را به عنوان یک مکتب به جامعه معرفی کرد، عقلانیتی بود که در سیر و مشی حاج قاسم نمود پیدا کرد و اینکه پایبندی به حاج قاسم اخلاق بود، معنویت، ایثار و احساسات انسانی

وی ادامه داد: امروز ما به عنوان پیروان و پیروان مکتب رهایی اسلام باید شناخت درستی از جهان امروز داشته باشیم و بدانیم که در تضاد روایی هستیم و دشمن تقلب در ارزش ها دارد. و گلهایی که شهید سلیمانی جانش را فدای آنها کرد و زمین بازی را تغییر داد.

زارعی پور ادامه داد: پس وقتی دشمن با ابزارهای رسانه ای مسلط خود تصویر سردار سلیمانی را در فضای مجازی و رسانه ها نمی بیند و او را هک یا حذف می کند، باید مراقب بود و دست به دست هم ندهیم، بلکه یک حقیقت است. و قانون را از مکتب حاج قاسم در جنگ رسانه ای هر چند نابرابر راه و روش خود قرار دهیم و از مکتب شهید سلیمانی درست بگوییم.

این کارشناس علوم ارتباطات و رسانه افزود: ما می توانیم و با هر مسئولیتی که داریم باید به وظیفه خود در قبال حاج قاسم عمل کنیم. به گونه ای که متولیان فرهنگی با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، متولیان رسانه با فعالیت ها و آثار رسانه ای مخاطب پسند و جذاب، مردم با حرکات و حرکت های مردمی خود حتی اندکی در قیاس با حاج قاسم آدا هستند.

وی گفت: حاج قاسم اگرچه ظرفیت بود اما ظرفیت هم ساختند، اگرچه دشمن بدن مادی و جسمی حاج قاسم را از امت اسلام گرفت، اما نتوانست رفتار، سیاست و منش «حاج قاسم» را از آزادی خواهان بگیرد. اینطور نیست که رهبر معظم انقلاب از حاج قاسم به عنوان مکتب یاد کرده باشند.

زارعی پور پایان گفت: این بسیار مهم است و یک پیام است و سردار سلیمانی را می توان با تلاش فراوان به یکباره به عنوان یک مکتب معرفی کرد اما برای ما باید سیره حاج قاسم را در همه ماه ها و سال ها به عنوان یک روش استفاده کرد. و خط مشی کاری ما باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید