تخریب منازل فلسطینیان توسط نیروهای اشغالگر صهیونیستی

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست همچنین به 9 خانواده فلسطینی در بیت لحم غربی هشدار دادند که خانه هایشان را تخریب کنند.

در همین راستا وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین جنایات اشغالگران و شبه نظامیان شهرک نشین و سازمان های تروریستی مسلح آنها علیه شهروندان فلسطینی در کرانه باختری اشغالی از جمله قدس شرقی و نوار غزه را محکوم کرد.

این در حالی است که بامداد یکشنبه در درگیری با نظامیان صهیونیست که به شهر نابلس کرانه باختری حمله کردند، 2 مبارز فلسطینی به شهادت رسیدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح یکشنبه از چند محور به حومه شهر قدیمی نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی حمله کردند و با مبارزان فلسطینی درگیر شدند.

در این حمله درگیری‌های شدیدی بین نیروهای مقاومت و نیروهای اشغالگر رخ داد که خانه‌ای در محله الیاسمینا در بافت قدیمی شهر نابلس را محاصره کردند.

همزمان هواپیماهای تجسسی اسرائیل بر فراز این منطقه به پرواز درآمدند.

در این حمله نظامیان صهیونیست همچنین چند تک تیرانداز را بر پشت بام ساختمان های منطقه راس العین مشرف بر بافت قدیمی شهر نابلس مستقر کردند.

جمعیت هلال احمر نابلس اعلام کرد که «عبود سب» (29 ساله) و «محمد العزیزی» (22 ساله) دو جوان فلسطینی در جریان حمله نیروهای اشغالگر به شهر نابلس بر اثر اصابت گلوله های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. پرسنل پزشکی و نیروهای امدادی نمی توانند وارد صحنه درگیری شوند.

بر اساس این گزارش 9 شهروند فلسطینی دیگر نیز در این درگیری ها مجروح شدند.

دیدگاهتان را بنویسید