تخریب 17 هزار و 800 متر ساخت و ساز غیرمجاز به ارزش هزار میلیارد ریال در بندرعباس


ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842825

سردار جعفری از لغو تصرف و انهدام ساخت و ساز غیرمجاز حدود 50 فروشگاه به مساحت 17 هزار و 800 متر مربع به ارزش یک میلیارد میلیارد ریال در بندرعباس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار گلمرضا جعفری پیش از ظهر امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار هرمز در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی انتشار خبری مبنی بر زمین خواری و ساخت و ساز غیرمجاز در بندرعباس، موضوع با دستور ویژه ماموران پلیس آگاهی در حال بررسی است.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد افرادی با تصرف غیرقانونی زمینی به مساحت 17 هزار و 800 متر در حاشیه جاده برای ساخت 50 مغازه و رستوران با مالکیت اهالی اقدام کرده اند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه چندین بار از طریق نهادهای دولتی به سودجویانی که زمین مورد نظر را برای انتفاع و تصرف غیرقانونی در اختیار داشتند، چندین بار اخطار تخلیه داده شد، اظهار داشت: شکایت و بررسی اسناد اموال با هماهنگی قضایی در تحقیقات انجام شده، مصادره غیر مجاز صورت گرفت. انجام شد که در این خصوص پرونده ای تشکیل و با هماهنگی و حضور نماینده قضایی اراضی مصادره شده رفع توقیف شد.

سردار جعفری با اشاره به دستگیری 12 متهم و انهدام 50 مغازه غیرمجاز، ارزش زمین و مغازه های کشف شده در این عملیات را به گفته کارشناسان اقتصادی یک هزار میلیارد ریال عنوان کرد و از شهروندان و مردم قدرشناس استان خواست: رصد و اطلاع رسانی در خصوص هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی و غیرمجاز، در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس اطلاع دهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید