تخفیفان به جان خریداران خودرو افتاده است/ با پول تخفیف در قرعه کشی خودرو ثبت نام کنید!

تخفیفان به جان خریداران خودرو افتاده است/ با پول تخفیف در قرعه کشی خودرو ثبت نام کنید!

بررسی ها نشان می دهد که علاوه بر داغ شدن بازار کارت ملی کرایه خودرو، برخی از متقاضیان برای ثبت نام در قرعه کشی مجبور به گرفتن تخفیف برای تامین مبلغ حساب پروکسی می شوند. نه تنها از مطالبات واهی کاسته نشد، بلکه آمار ثبت نام نسبت به آخرین طرح پیش فروش این خودروساز به شدت افزایش یافت.

اگر قصد شرکت در طرح های فروش یا قرعه کشی شرکت های سایپا و ایران خودرو را دارید، باید حساب پروکسی داشته باشید و مبلغی را در این حساب واریز کنید، این شرط و محدودیت جدیدی است که متقاضیان برای شرکت در آن باید رعایت کنند. قرعه کشی ماشین .

اکنون که چنین محدودیت جدیدی برای ثبت نام خودرو در نظر گرفته شده است، گمان می رود سودجویان از این شرایط سوء استفاده می کنند. همیشه افرادی هستند که به دنبال پول هستند و مشکلات خاصی دارند اما این بار شرایط کمی تغییر کرده است. برخی از خریداران واقعی خودرو به دلیل مشکلات مالی یا نبود پول در دارایی خود مجبور به برداشت پول برای تامین مبلغ تعیین شده در حساب پروکسی هستند.

شرکت ایران خودرو در خصوص شرایط حساب وکالتی خرید خودرو اعلام کرد که مشتریان باید حدود 90 میلیون تومان به حساب نیابتی خود واریز کنند.

به گزارش خبرنگار برنا، برخی از متقاضیان در تماس با افرادی هستند که برای تهیه مبلغ 90 میلیونی تعیین شده برای قرعه کشی پیش فروش این شرکت پول می دهند. این اتفاق در یکی از شهرهای استان خوزستان به طور گسترده رخ داد و در سایر استان های کشور نیز کم و بیش کلاهبرداران از این محدودیت های جدید برای ثبت نام خودرو استفاده می کنند و از سرمایه های غیرمولد خود سودهای غیرقانونی می برند.

تعداد زیادی از کاندیداهای خرید خودرو به دلیل اینکه دارایی های آنها نقدینگی بالایی برای تهیه مبلغ حساب نمایندگی خود ندارند در دام کوچک سازی و کوچک سازی خودرو گرفتار شده اند. فرد متقاضی خرید خودرو در طرح های قرعه کشی با عقد قرارداد متعهد می شود سود از 6 تا 3.5 میلیون تومان را به فردی که مبلغ 90 میلیون را از حساب نیابتی خود دریافت کرده است، ظرف مدت یک هفته از لحظه ثبت نام پرداخت کند. . تا زمان اعلام نتایج قرعه کشی متقاضی در صورت برنده شدن در قرعه کشی باید 6 میلیون تومان و اگر بخت با او یار نبود و در قرعه کشی انتخاب نشد باید 3 میلیون و 500 هزار تومان به اهداکننده پرداخت کند.

علاوه بر این، خریداران برای تضمین پول خود، اسنادی مانند چک، سفته، اسناد ملکی یا طلا را از خریدار دریافت می کنند و در بیشتر موارد این ضمانت ها چند برابر اصل و زیر وجوه پول است. البته اینکه چگونه کسی می تواند این ریسک را بپذیرد و برای ورود به بخت آزمایی پول بگذارد تعجب آور است.

قیمت از 50 تا 100 میلیون کرایه کارت ملی برای خرید خودرو

همچنین بررسی ها نشان می دهد که قیمت کرایه کارت ملی برای ثبت نام در قرعه کشی و خرید خودرو از بورس کالا از 50 میلیون تومان شروع می شود که البته بسته به نوع خودرو متفاوت است. هرچند برخی اخبار از تراکنش 100 میلیون تومانی کد ملی حکایت دارد.

مدت زیادی از اظهارنظرهای اخیر مسئولان وزارت امنیت مبنی بر اجباری شدن افتتاح حساب بانکی برای خرید خودرو از خودروسازان نمی گذرد که وضعیت ثبت نام خودرو به سمتی رفته است که سکه های بازار خریدار به سمتی رفته است. تبدیل شود.

مقامات وزارت حریم خصوصی می گویند در شرایطی که افراد بخواهند بدون پیش پرداخت وارد مراحل قرعه کشی و درخواست خودرو شوند، فرد می تواند 100 کارت ملی کرایه کند و برای خرید خودرو ثبت نام کند و بسته به اقبال و اقبال فرد از واقعی استفاده می کند. خودروساز کاهش می یابد و با اکانت پروکسی درخواست های جعلی حذف می شود و درخواست ها واقعی تر می شود و تا حدودی از تشکیل دلال ها مانند قبل جلوگیری می کند.

اما این محدودیت شرایطی را برای سودجویی برخی افراد سودجو نیز ایجاد کرده است و افرادی که دارایی آنها در این شرایط اقتصادی نقدشونده نیست با ثبت نام در قرعه کشی خودروهای سایز متوسط، بازنده می شوند.

این در حالی است که دهک های کم درآمد نمی توانند در مدت زمان کوتاهی این مبلغ را تامین کنند و اکثر دلالانی که سرمایه غیرمولد دارند می توانند با سقف اعلام شده در قرعه کشی شرکت کنند و باز هم خودروها با کمبود مواجه خواهند شد. مشتریان واقعی

اکانت پروکسی درخواست های جعلی را حذف نکرد!

همچنین در بررسی آمار پیش فروش ایران خودرو برای بهمن ماه که مراسم قرعه کشی آن یکشنبه گذشته 2 بهمن ماه برگزار شد، مشخص شد که اعمال محدودیت های ثبت نام حساب های پروکسی نه تنها باعث رفع تقاضای جعلی نشده است، بلکه آمار ثبت نام نسبت به آخرین طرح پیش فروش فروش این خودروساز به شدت افزایش یافته است. در طرح پیش فروش که از اوایل دی ماه اجرا شد، حدود 420 هزار نفر در طرح پیش فروش عادی شرکت کردند و در طرح جدید پیش فروش در بهمن ماه، آمار ثبت نام تنها 40 هزار خودرو به حدود یک میلیون نفر رسید.

اگر قرار است قرعه کشی و این محدودیت ها با تمام مشکلات ایجاد شده برای مردم و متقاضیان واقعی خودرو ادامه پیدا کند، بهتر است با روش های اضافی و اصولی نیاز واقعی برخی از افراد که نمی توانند پیش پرداخت را در حساب پروکسی تضمین کنند، تامین شود.

به گفته بسیاری از کارشناسان، راه حل بحران در صنعت خودرو، تصویب سیاست قیمتی اجباری و آزادسازی تدریجی واردات است.

دیدگاهتان را بنویسید