تخلیه 574 تن زباله وارداتی در بندر شهید رجایی


ساعت: 15:07
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838072

معاون بنادر و اقتصاد بنادر هرمزگان و دریانوردی اعلام کرد؛

خرمشکوه از تخلیه محموله سنگین به وزن 574 تن در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی خبر داد و گفت: این محموله به طول 35 متر، عرض 5.60 متر و ارتفاع 5.95 متر با وزن 574 تن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصور هرمشکوه معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز در خصوص تخلیه یک فروند لنج سنگین (به تعداد بشکه) در بندر شهید رجایی گفت: تمامی الزامات ایمنی و جابجایی محموله توسط این کشتی تخلیه شد. کشتی و به یکی از مناطق منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی منتقل شد.

وی در ادامه به مشخصات این کامیون سنگین وارداتی تصریح کرد: این بار 35 متر طول، 5.60 متر عرض و 5.95 متر ارتفاع و 574 تن وزن دارد.

وی با اشاره به مراحل عملیات تخلیه و بارگیری گفت: تخلیه این محموله حمل و نقل به روش «بارگیری ترکیبی» با دو جرثقیل 1200 تنی و 450 تن فوق سنگین انجام شد.

به گزارش هورامشکو، برای تخلیه و انتقال این محموله از کشتی قاتل در مدت شش ساعت از ظرفیت 30 نفر استفاده شد و به صورت استاندارد و کاملا ایمن به مناطق بندری منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: محموله این پروژه که کالای سرمایه ای محسوب می شود پس از انجام تشریفات بندری و گمرکی به مقصد مورد نظر منتقل می شود.

هیچ هزینه ای ندارد. فروردین ماه امسال یک دستگاه کامیون سنگین وارداتی به وزن 437 تن طبق کلیه مراحل بارگیری به مدت هشت ساعت تخلیه و در یکی از مناطق منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی مستقر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید