تداوم هدر رفت بودجه در فدراسیون فوتبال مهدی تاج؛ این بار با کارلوس کی روش!


ساعت: 12:33
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895298

شایعه معامله بیش از 4 میلیون دلاری با پیر پرتغالی;

به نظر می رسد در فدراسیون فوتبال به ریاست مهدی تاج گرانی ها و هدر رفت سرمایه ها ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از روز گذشته و اخباری که مبنی بر «گفتگوی تصویری» مهدی تاج و مهدی محمدنبی با کارلوس کی روش و با کمک مهدی هراتی منتشر شد، صحبت از توافق با این مربی است. اینکه فدراسیون با او به توافقی ناگفته رسید تا کارلوس کی روش در ازای دریافت 900 هزار دلار تا جام جهانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

در نگاه اول شاید بتوان تصور کرد که کی روش که آخرین قراردادش با فدراسیون فوتبال 2 میلیون یورو در سال بود، تخفیف ویژه ای به فدراسیون فوتبال می داد اما برعکس این قرارداد بیش از دو برابر شده است.

طبق اخبار منتشر شده که فدراسیون آن را تکذیب نکرد، قرارداد با کی روش از تاج 900 هزار دلار برای قهرمانی جهان است. هرچند تا جام جهانی 70 روز مانده و تیم ملی تنها فرصت برگزاری یک اردوی هفت روزه را دارد.

با احتساب روزهای باقی مانده تا جام جهانی، 900 هزار دلار در 70 روز به معنای قرارداد 4.7 میلیون دلاری با کارلوس کی روش است. کی روش پس از شکست سنگین همراه با تیم ملی ایران مقابل ژاپن در جام ملت ها راهی کلمبیا شد و پس از ثبت بدترین شکست های تاریخ کلمبیا مقابل اروگوئه و اکوادور، از این تیم اخراج شد و در این مسابقات هیچ دستاوردی نداشت. تیم ملی مصر

پس از فروش قرارداد 700 هزار یورویی مارک ویلموتس به ایران به قیمت 2.2 میلیون یورو، به نظر می رسد فدراسیون فوتبال به رهبری مهدی تاج، پس از دو اخراج از کلمبیا و مصر، نوبت به کارلوس کی روش برسد. قراردادی به مبلغ 4.7 ​​میلیون دلار با ایران امضا کنید ایران.

منبع: آنا

دیدگاهتان را بنویسید