تداوم هوای سرد در غرب و شمال کشور / افزایش دما در شمال تا اواسط هفته آینده

ساعت: 09:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802341

سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در برخی استان ها و تداوم هوای سرد در شمال غرب و غرب و افزایش دمای ۴ تا ۸ درجه در نیمه شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی راه دانا؛ سازمان هواشناسی با اعلام آخرین پیش بینی هوای روزهای آینده گفت: هوای سرد شمال و غرب کشور در روزهای آینده سرد خواهد بود و در سایر نقاط کشور امروز شاهد افزایش تدریجی دما و بازگشت هوا خواهیم بود. آلودگی هوا در شهرهای صنعتی

صبح امروز با خروج سامانه بارشی از مرزهای شرقی کشور یک هفته بدون بارش در اکثر نقاط کشور پیش بینی می شود.

در روز دوشنبه در برخی نقاط آذربایجان غربی و در روز سه شنبه در برخی مناطق آذربایجان غربی و گیلان بارندگی پیش بینی می شود.

از بعدازظهر چهارشنبه با گذر امواج جوی معتدل در برخی مناطق شمال غرب، غرب، در دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس جنوبی بارش خواهد شد.

هوا امروز در شرق، غرب و شمال همچنان سرد است اما از روز دوشنبه در بسیاری از نقاط کشور افزایش تدریجی دما از 4 تا 8 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

پس از خروج از سامانه بارشی کشور از امروز تا سه شنبه، جوی پایدار در اکثر نقاط کشور حاکم می شود که منجر به افزایش آلاینده های هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می شود.

پدیده غالب در شرق و جنوب شرق وزش باد شدید است که در برخی استان ها باعث گرد و غبار شدید و کاهش دید می شود.

آسمان تهران امروز صاف تا نیمه ابری و در برخی ساعات همراه با غبار محلی با حداقل و حداکثر دمای -3 تا 6 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود. امروز دمای هوا برای تهران کاهش می یابد و از فردا روند افزایش نسبی دما وجود دارد.

ارومیه و زنجان با دمای -4 درجه سردترین مرکز استان و بندرعباس با دمای 17 درجه گرمترین مرکز استان هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید