تدوین قوانین برای رتبه بندی معلمان آغاز می شود

تدوین قوانین برای رتبه بندی معلمان آغاز می شود

بر اساس مصوبه جدید مجلس، حقوق و مزایا معلمان پس از اعمال عناوین مندرج به شرح زیر است: برای معلمان دارای رتبه کمک معلم 10 درصد، مربی معلم 15 درصد علاوه بر رتبه قبلی، کمک معلم 12 درصد اضافه بر آن. به عناوین قبلی کمک معلم 10 درصد علاوه بر افزایش عناوین قبلی و 5 درصد اضافه بر افزایش عناوین قبلی به مجموع حقوق و مزایا و فوق العاده های مستمر و ارقام در تصمیمات انتصاب اضافه می شود.

همچنین در صورتی که حقوق و پاداش هر یک از معلمان کمتر از 80 درصد کل حقوق و پاداش اساتید مدرس اصلی دانشگاه تهران باشد، مابه التفاوت حداکثر تا سقف مذکور در تصمیمات انتصاب آنان لحاظ خواهد شد. عنوان “تفاوت تطبیق”. . افزایش حقوق ناشی از اعمال این قانون تحت عناوین «فوق العاده رتبه بندی» و «تفاوت تمکین» هر ساله به نسبت تغییرات حقوق و پاداش هیأت علمی اصلی دانشگاه تهران محاسبه و قابل کسر می باشد.

بر اساس مصوبه مجلس، دولت موظف است کلیه امتیازات و درصدهای موضوع فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری را بین سایر کارکنان کشوری توزیع کند و فوق العاده بودن رتبه موضوع این ماده علاوه بر امتیازات و درصدهای اعلام شده است. . افزایش پرداختی ناشی از اجرای این قانون از 31 شهریور 1393 به میزان 12 هزار و 500 میلیارد تن با توجه به پیش بینی بار مالی در بودجه سنواتی از ابتدای سال 1401 به طور کامل اجرا می شود. قوانین

ص – ظرف یک ماه از تاریخ ابلاغ این قانون توسط وزارت آموزش و پرورش و دو نفر از اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به انتخاب کمیسیون (به عنوان ناظر) با همکاری دولت سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی به تصویب هیأت وزیران می رسد.

شروع به تدوین قوانین رتبه بندی معلمان کنید

ناصر سلیمان زاده، رئیس مرکز برنامه ریزی و امور اداری منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با ایسنا، در این باره توضیح داد و گفت: در مورد جزئیات صحبت کنیم.

وی افزود: برای تدوین آیین نامه از اساتید مختلف کمک گرفته ایم. ما می توانیم جزئیات را زمانی که توسط هیئت امنا تایید شود، به اطلاع عموم برسانیم. سپس با نمایندگان سازمان برنامه، سازمان اداری – کارگری و دو نماینده مجلس باید آیین نامه را ارائه کنیم. این افراد هنوز در جلسات نیستند اما خودمان داریم کار را انجام می دهیم.

سلیمان زاده با بیان اینکه ابهاماتی در تبلیغ این مصوبه وجود دارد، گفت: قوانین جدید در حال نگارش است و زمانی که هنوز نوشته نشده است، ابهامی وجود ندارد زیرا هنوز شاخص های آن اعلام نشده است. مشکل خاصی نداریم و فقط منتظر تایید هیات امنا هستیم تا ضوابط اجرایی را تهیه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید