ترافیک آسفالت در پایتخت طبیعی ایران + تصاویر


ساعت: 18:11
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842664

شهردار یاسوژ از ادامه آسفالت معابر شهر یاسوژ خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 25 هزار متر مربع در معابر شهر یاسوژ آسفالت ریزی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز نستان مقدم در بازدید از روند اجرایی آسفالت خیابان های خیابان امیرها شرف آباد گفت: امسال.

وی با بیان اینکه جدای از شرایط جوی، عملیات آسفالت شهر یاسوژ هیچ گاه تعطیل نشده است، گفت: در 4 سال گذشته بیش از یک میلیون متر مربع آسفالت در شهرک یاسوژ سرمایه گذاری شده است که این میزان است. دو برابر بیشتر برابر با دوره های کاری مشابه.


c13ada02 c6d9 4b58 9c99 f1492160d7e3 خبر خاکستری

مقدم با اشاره به آسفالت و آسفالت معابر طی چهار سال گذشته گفت: بختیاری، امیر، جانبازان، حاجتی و بخشی از بلوار کشاورز در شرف آباد، محمودآباد، خیابان اصلی و فرعی، برخی از خیابان های امامت و … عدل، چند کوچه و خیابان در شرکت مولوی و گاز، خیابان اصلی بلکو، چند خیابان و کوچه در اکبرآباد و بلوار کاشانی، خیابان فاضلاب، مترو پل چهارم، بلوار کاشانی و چند خیابان سالم آباد و مالیات، بلوار شهید منتظری و مطهری در مرکز شهر و چندین خیابان اصلی و فرعی دیگر در گذشته آسفالت شده است.


حرکت مداوم آسفالت

وی در خصوص تداوم تردد آسفالت در شهر یاسوج گفت: پس از منطقه امیری، آسفالت مجددا در شرف آباد و محدوده انبار بذر و همچنین در اکبرآباد و نجف آباد و ورودی ها ادامه خواهد داشت. خروجی های شهر

شهردار یاسوژ تاکید کرد: علاوه بر ظرفیت پارک آسفالت شهرداری، کار پیمانکاری را برای روکش آسفالت مرکز شهر و سایر محلات که توسط حوزه های تخصصی در شهرداری تامین می شود، ادامه خواهیم داد.

وی افزود: اکیپ های رنگ آمیزی برای رفع آسیب های آسفالت کار خود را از سر می گیرند.


36e7829f acaf 4283 9cf6 394feede3c35 خبر خاکستری


انتظارات و گلایه های شهردار از شهروندان و دستگاه های خدمات رسان

شهردار یاسوژ با بیان اینکه انتظارات و گلایه هایی از شهروندان و دستگاه های خدمات رسان داریم، گفت: در بسیاری از محله ها بسیاری از ساختمان ها فاقد مجوز و طرح تفکیک هستند و این ساخت و سازها علاوه بر عدم پرداخت عوارض شهرداری برای زیرساخت ها، مشکلاتی را نیز به همراه دارد. غیر قابل جبران شد

مقدم ادامه داد: به دلیل بی توجهی به ضوابط شهرسازی و طرح تفصیلی سازندگان، در بسیاری از محله ها با مشکل کمبود سرانه آموزشی، درمانی و فضای سبز مواجه بوده ایم و این خطر بزرگی است که دستگاه های خدمات رسان به آن دامن می زنند. آنها نیز شرکت کنند.

شهردار یاسوز گفت: عدم توجه به طرح های جامع و تفصیلی، ارائه نشدن طرح تفکیک از مالکان و عدم مراجعه سازندگان برای دریافت پروانه، مشکلات عدیده ای را برای شهر و سایر شهروندان ایجاد می کند که به ویژه مشکلاتی را نشان خواهد داد. در مواقع بحران و برای رهایی از این وضعیت فرهنگ سازی و مشارکت مردمی ضروری است.

ارائه دهندگان خدمات نباید بدون مشورت با شهرداری منشعب شوند

وی افزود: بر اساس قانون، تامین کنندگان آب، برق و گاز نباید بدون مشورت شهرداری انشعابات را تحویل دهند، اما متاسفانه شاهد هستیم که ساخت و سازهای بدون پروانه عموماً از خدمات بهره مند می شوند و آن دسته از شهروندانی که در ساختمان های بدون پروانه هستند و خواهان آسفالت هستند. پیاده روسازی و خدمات رایگان

مقدم تاکید کرد: اولویت ما در شهرداری یاسوج آسفالت معابر دارای خیابان و محله هایی است که معاونت شهرسازی برای آنها درخواست مجوز کرده است.


088f2744 cf80 4d24 9d9b c8e62d5e1c43 خبر خاکستری


یاسوج در انتظار کلان شهر شدن است

شهردار یاسوج نبود طرح های جامع و تفصیلی شهر یاسوج در 15 سال گذشته را مهمترین مشکل شهر یاسوج دانست و گفت: اما هنوز ابلاغ نشده است.» با ابلاغ این طرح ، بسیاری از مشکلات شهر یاسوژ به ویژه در محلات حل خواهد شد.

مقدم گفت: امیدواریم پیگیری های لازم در اسرع وقت از سوی اداره کل راه و شهرسازی برای ابلاغ این طرح انجام شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلاتی که در حاشیه و برخی محلات به وجود آمده به دلیل نبود طرح جامع و تفصیلی است، تصریح کرد: با ابلاغ این طرح، شهر یاسوژ به کلان شهر تبدیل می شود و اجرای این طرح. می تواند از بسیاری از اقدامات غیرمجاز در حومه شهر جلوگیری کند و از مشکلات بعدی جلوگیری کند.


ضرورت احیای شبکه آبرسانی شهر یاسوج

نستان مقدم همچنین به ضرورت بازسازی شبکه آب و فاضلاب شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: خرابی های مداوم شبکه آبرسانی علاوه بر مشکلات آب و بهداشتی، آسیب های زیادی را در بحث آسفالت و تخریب خیابان ها به مردم وارد کرده است. و با این موضوع که باعث نارضایتی شهروندان شد.

وی ادامه داد: از استاندار محترم و شورای برنامه ریزی انتظار داریم یکبار برای همیشه اعتبارات ویژه ای برای این موضوع اختصاص دهند تا ضمن نوسازی شبکه آبرسانی شاهد قطعی های مکرر و آسیب های متعدد به این شبکه فرسوده نباشیم چرا که وجود دارد. هر بار آب و فاضلاب است.» دلیل این امر کمبود اعتبار است.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید