ترامپ یک تهدید داخلی است که قبلا ندیده بودیم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته لیز چنی، معاون کمیته تحقیقات کنگره برای حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده نسبت به تهدیدی داخلی هشدار داده است که واشنگتن قبلاً هرگز آن را ندیده است.

چنی، دختر دیک چنی، معاون سابق رئیس جمهور در دوره جورج دبلیو بوش، به همکاران جمهوری خواه گفت که وفاداری همزمان به ترامپ و قانون اساسی ایالات متحده غیرممکن است.

لیز چنی گفت: ما در حال حاضر با یک تهدید داخلی روبرو هستیم که هرگز با آن مواجه نشده ایم. این تهدیدی از سوی رئیس جمهور سابق این کشور است که تلاش می کند پایه های جمهوری قانونی ما را براندازد.

وی گفت: “و برخی از رهبران جمهوری خواه و مقامات منتخب که گروگان این مرد خطرناک و غیرمنطقی شده اند به او کمک می کنند.”

اظهارات چنی زمانی بیان شد که کسیدی هاچینسون، مشاور ارشد کاخ سفید در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، روز سه شنبه در یک جلسه استماع کنگره علیه رئیس جمهور سابق جنجالی شهادت داد.

هاچینسون در یک جلسه استماع کنگره گفت که ترامپ که به خوبی می‌دانست که حامیانش در روز حمله به کنگره در 6 ژانویه به شدت مسلح بودند، آنقدر مصمم بود که به حامیانش در ساختمان کنگره بپیوندد که راننده‌اش اجازه نقل مکان به او را نداد. . نه، او با عصبانیت به رئیس تیم امنیتی خود حمله کرد.

بر اساس این گزارش، افشای درگیری فیزیکی رئیس جمهور ناامید آمریکا و تیم امنیتی وی تنها یکی از صدها بمب خبری است که توسط هاچینسون، مشاور سابق مارک میدوز، رئیس دفتر کاخ سفید ترامپ کشف شده است.

زمانی که ابعاد حمله حامیان ترامپ به کنگره آشکار شد، مشاور سابق کاخ سفید تصویر قابل توجهی از کاخ سفید در هرج و مرج در جلسه استماع کنگره ارائه کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید