تراکتور با هوادار میمیره؟!


ساعت: 15:40
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837543

سوت آغاز رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور امشب (دوشنبه) در تبریز به گوش می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنا، امشب (دوشنبه) در تبریز سوت آغاز رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور به صدا در می آید که طی آن دو تیم تراکتورسازی و هواداران از ساعت 17:30 به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در ورزشگاه یادگار امام راه تبریز. ابتدا قرار بود این مسابقه از ساعت 18:30 شروع شود اما در ادامه دو بار تغییر کرد و یک ساعت زودتر برگزار می شود.


تفاوت زمین تا آسمان!

دیدار تراکتورسازی و هوادارپیکار دو تیمی هستند که از نظر سنی و پتانسیل هواداری اصلا قابل مقایسه نیستند. تراکتور از یک سو پرطرفدارترین تیم آسیا با بیش از نیم قرن سابقه است و از سوی دیگر هوادار تازه تاسیس در کنار هموطنش پیکان بی شک کم طرفدارترین تیم لیگ برتر است.


وضعیت قرمز تراکتور

اگرچه تراکتورسازی سال جدید را با یک برد و یک تساوی آغاز کرد اما جایگاه این تیم در جدول همچنان قرمز است. اما نکته مهم این است که سرنوشت علاقه مندان در دستان خودشان است و امیدوارند هر چه زودتر جای خود را با قعر جدول پر کنند و پیروزی در دیدار امروز مقابل هواداران گامی بلند به سوی این تیم باشد. این هدف


بنفشه ها فراتر از انتظار هستند

اما از سوی دیگر تیمی است که در اولین فصل حضورش در لیگ برتر توانست نتایج خوبی کسب کند و جایگاه خود را در این رقابت ها تثبیت کند. بنفشه های پایتخت با هدایت رضا عنایتی در هفته های اخیر بدون شکست بوده اند و در نیمه دوم که به هفته شانزدهم برابر استقلال برمی گردد تنها یک بار شکست خورده اند!


روغن سوزی از تراکتور و لایروبی با فن

تراکتور تک به تک خانه نفت مسجد سلیمان که با نفت سوزی به دست آمده است! او وارد این دیدار می شود اما تا این که حریف هوادارش هفته گذشته در خانه با یک گل ذوب آهن را شکست داد و با تعقیب گاندو به استقبال بازی امروز رفت.


مبارزه برای بقا و رتبه تک رقمی

در جدول، تراکتور مدت طولانی در رده سیزدهم قرار دارد. این تیم 21 امتیازی است و برای فرار از منطقه خطر و آرامش ذهن خود برای بقا در لیگ برتر تلاش می کند. اما حریف این تیم با 31 امتیاز کمربند میانی جدول را تصاحب کرده و در رده نهم قرار دارد. حفظ رتبه تک رقمی طرح دانش آموزی عنایتی تا هفته های باقی مانده.


عجیب اما واقعی؛ سالم تر از سولدو!

عجیب اما واقعی این است که روی کاغذ بدتر از سولدو در از سرگیری کارش در تراکتور عمل کرد، اما روند سرمربی صعودی است. تراکتورسازی در 5 بازی زیر نظر ساغلام 5 امتیاز دارد که میانگین هر بازی یک امتیاز است. تفاوت این دو مربی این است که عملکرد سولدو هر روز ناامید کننده تر می شود، اما ساغلام در حال حاضر امیدوار کننده است!


دوران پرشور پیروزی در تبریز

ساغلام در نشست خبری پیش از بازی گفت که شرایط تیمش پس از کسب چهار امتیاز در دو بازی اخیر تغییر کرده است و قول داد که زمان پیروزی تیمش فرا رسیده است. گزارش عنوان گزارش از این وعده وام گرفته شده است} وی همچنین به نقش هواداران در پیروزی مقابل مس رفسنجان اشاره کرد و از انتظار حمایت علاقمندان در این دیدار خبر داد.


تراکتور به دنبال انتقام است

سرخپوشان آذربایجان و بنفشه های پایتخت امروز برای دومین بار در لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار اولین تقابل دو تیم در این رقابت ها بود که در کمال ناباوری با برتری یک بر صفر هواداران به پایان رسید. حالا تراکتور شانس خوبی برای جبران این ناکامی دارد و باید دید شاگردان سالم هم از پس این کار بر می آیند یا خیر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید