تراکتور بعد از فینال جام حذفی به کما رفت/ هر روز بیشتر می فهمم که بردیوف را نمی شناختم!


ساعت: 19:50
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881216

شکست دادن بایرن مونیخ و بارسلونا توسط تیم های گوربن کار کوچکی نبود.

مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز در مراسم معارفه سرمربی جدید این تیم از قربان بردیوف تمجید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی، محمدرضا زنوزی موتلک در مراسم معارفه قربان بردیف به اعضای تیم تراکتورسازی، گفت: به بازیکنان جدید و اعضای کادر فنی خوش آمد می گویم. تراکتورسازی یکی از بزرگترین و محبوب ترین باشگاه های ایران و آسیاست. با توجه به تجربه آقای بردیف در فوتبال اروپا و روسیه، این افتخار را داریم که پیشنهاد همکاری تراکتورسازی ایشان را بپذیریم. خوشبختانه به لطف دوستی طولانی با من و زحمات آقایان خطیر و سهرابی، آقای بردیف به تراکتور آمدند و انشاالله سالیان سال از خدمات ایشان استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: نتایج تیم های تحت هدایت بردیف برای همه روشن است و نیازی به تعریف و تمجید از ما نیست. شکست دادن بایرن مونیخ و بارسلونا کار کوچکی نیست و این موفقیت ها به دست مرد بزرگی چون بردیف است. با تشکر از آقای بردیف و همکارانش که پیشنهاد تراکتور را پذیرفتند.

مالک باشگاه تراکتورسازی رو به بردیف کرد و گفت: تراکتور تیم بزرگی است و هواداران از تو انتظار زیادی دارند. ما می دانیم که شما فرد بزرگی هستید و افراد بزرگ کارهای بزرگی انجام می دهند. از همه اعضای باشگاه می خواهم برای رسیدن به هدف بزرگ تراکتورسازی که قهرمانی در لیگ برتر است، همدل و متحد باشند. امکانش وجود دارد.

زنوزی با بیان اینکه یک خبر خوب برای هواداران دارم، تصریح کرد: بردیف خودش همه بازیکنان داخلی و خارجی را انتخاب می کند و به آنها قول دادم هر بازیکنی را که بخواهند و اگر خود بازیکن بخواهد بیاوریم. مذاکرات با سه بازیکن خارجی مد نظر آقای بردیف در حال انجام است و طی چند روز آینده به پایان می رسد و یک بازیکن خارجی دیگر نیز در مرحله انتخاب قرار دارد.

وی با بیان اینکه تا شروع اردو بازیکنان جدیدی به تیم اضافه خواهند شد، گفت: در حال حاضر با چند بازیکن بومی در حال مذاکره هستیم و انشالله به توافق می رسند و امسال موفق می شویم.

مالک باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه تراکتور پس از قهرمانی در جام حذفی به دلایلی به کما رفت، خاطرنشان کرد: به هواداران اعلام می کنم تراکتور به روزهای خوب خود بازگشته است و انتظار دارم اعضای تیم من را به عنوان Make the fans ببینند. و همه هواداران خوشحال هستند.

زنوزی با تاکید بر اینکه آقای بردیف مرد بزرگی است، تصریح کرد: روز به روز به این نتیجه می رسم که هنوز شخصیت بزرگ ایشان را به طور کامل درک نکرده ام. مردی با اخلاق و منش وارد فوتبال ایران شد که اولویت اولش موفقیت تیم است. امیدوارم همه به هدفمان برسیم و هواداران را خوشحال کنیم. خواستن توانستن است و در زندگی شخصی به هر آنچه از خدا خواسته ام رسیده ام. اما نباید فراموش کرد که برای رسیدن به اهداف، تلاش لازم است.

در نهایت گفت: آقای بردیف ترکمن و ترک تبار است، امیدوارم ترک ها را به هدفشان که قهرمانی است برساند.

دیدگاهتان را بنویسید