تراکتور در هفته های اخیر روند سالمی را تجربه می کند / تراکتور با حمایت پرشور خود پرسپولیس را شکست داد


ساعت: 13:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839761

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: با حمایت هواداران پرسپولیس را شکست می دهیم.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی؛ میر معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه گفت: دو دیدار مهم.

وی همچنین گفت: باید از مسئولان مربوطه تشکر کنم که بستر را برای حضور هواداران در دیدار مقابل پرسپولیس و همچنین در دیدار برگشت فینال لیگ برتر جوانان فراهم کردند. همچنین از عابدین هورام استاندار آذربایجان شرقی که مثل همیشه حامی تراکتور بود و با دستورات مربوطه شرایط را برای حضور پرشور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه فراهم کرد، تشکر ویژه دارم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: دو برد در خانه و یک تساوی در دو بازی سخت خارج از خانه نشان از روند رو به رشد تراکتورسازی زیر نظر ارطغرول ساغلام دارد. هواداران همانند دیدارهای قبلی مقابل پرسپولیس باید از تیم محبوب خود حمایت کنند. چون با حمایت پرشورها می توانیم پرسپولیس را شکست دهیم.

سهرابی درباره دیدار برگشت فینال لیگ برتر جوانان نیز تاکید کرد: جوانان تراکتورسازی تمرینات تدارکاتی خوبی را برای این بازی حساس پشت سر گذاشتند و همه اعضای تیم قسم خوردند که جام قهرمانی را به آذربایجانی ها تقدیم کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و به منظور ترویج استفاده از ماسک در جامعه و پیشگیری از شیوع بیماری عروق کرونر قلب، باشگاه تراکتورسازی با همکاری شرکت تائوریس، ماسک های سلامتی در محل یادگار امام در اختیار همه بینندگان قرار می گیرد. استادیوم. “بابا.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید