تراکتور ستاره مقابل استقلالی ها; ابوالفضل رزاق پور برای آبی ها کری خواند

تراکتور ستاره مقابل استقلالی ها;  ابوالفضل رزاق پور برای آبی ها کری خواند

ابوالفضل رازک پور مدافع چپ تیم تراکتورسازی که روز گذشته مقابل صنعت نفت عملکرد درخشانی داشت در گفتگو با خبرنگار ما درباره این دیدار گفت:

بعد از بازی هفته اول که هر دو تیم به گل نرسیدند، آمدیم تا از تیم میزبان استفاده کنیم و حداکثر امتیاز را بگیریم. کل هفته را با روحیه کسب سه امتیاز سپری کردیم و خوشبختانه توانستیم از نقاط ضعف صنعت نفت استفاده کرده و به سه امتیاز برسیم.

ابوالفضل رزاق پور با اشاره به قدرت تیم صنعت نفت توضیح داد:

نباید بگوییم چون سه گل زدیم صنعت نفت خیلی ضعیف است. آنها هفته گذشته با یک گل شکست خوردند. ما از صنعت نفت خبر داشتیم و در این تیم کار کردیم و البته باز شدن پنجره کمک زیادی به ما کرد و باعث شد روانتر و بهتر بازی کنیم.

ابوالفضل رازک پور درباره خوشحالی بعد از گلش گفت:

مدتی بود که حرکت ما در تمرینات ما انجام شد و تیم برنده از این حرکت خوشحال شد. این صحنه که رفتیم پیمان را خوشحال کنیم یاد آن حرکت افتادم و این کار را کردیم. از اینکه پیمان گل زد خیلی خوشحال شدم و دوست داشتم در آن لحظه خوشحال باشم.

ابوالفضل رازک پور، مدافع تراکتورسازی درباره دیدار با استقلال گفت:

بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد و این یک بازی خارج از خانه است که سختی های خود را دارد. با این برد همه نگاه ها به سمت تراکتورسازی معطوف شد و به این نتیجه رسیدند که بازی قبلی فقط یک اتفاق بوده است. ما تراکتوری هستیم و حریفان باید از ما تبعیت کنند.

رزاق پور با اشاره به حضور یمگا به عنوان مهاجم خطرناک در استقلال گفت:

نمی توانیم بگوییم فقط یمگا استقلال دارد. ما بازیکنان تاثیرگذاری زیادی داریم و یکی از آنها یکی از بهترین گلزنان فصل گذشته بود. برای ما فرقی نمی کند حریف چه بازیکنی داشته باشد و تمام تلاش خود را برای برد انجام می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید