تراکتور نباید در باد بخوابد/ سطح استقلال نتیجه بدی نیست

ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779496

ترشیز با استناد به آنالیز کادرفنی خوب این تیم در بازی مقابل صنعت نفت که منجر به پیروزی پرگل شد، معتقد است نباید روی باد آن برد بخوابید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی ترشیز در گفت و گو با آناج درباره پیروزی تراکتورسازی مقابل صنعت نفت آبادان گفت: تراکتورسازی در این دیدار تیم حریف را خیلی خوب آنالیز کرد، درست است که هر سه گل با اشتباه بازیکنان حریف به ثمر رسید اما نتیجه فشار روی نفر سوم در دفاع بود که نشان داد آقای کریمی به خوبی نقاط ضعف صنعت نفت را شناسایی کرده است.

وی یادآور شد: فکر می کنم این باخت در هفته اول اتفاق افتاد چون تراکتورسازی مشکلات زیادی داشت و تا آخرین لحظه مشخص نبود که بازیکنان جدید بازی می کنند یا خیر؛ از طرفی گل گهر کار خود را خیلی زودتر آغاز کرد و بازیکنان خوبی به خدمت گرفت. . اما آقای کریمی از نظر روحی بهبود یافت و پیروزی بر صنعت نفت شکست در سیرجان را جبران کرد.

بازیکن سابق تراکتورسازی با تاکید بر اینکه این تیم مقابل صنعت نفت نباید در باد بخوابد، گفت: در لیگ همه مسابقات حکم پایانی دارد و تراکتور باید برای هر مسابقه برنامه و استراتژی خاصی داشته باشد. البته هنوز می توان تیم را تقویت کرد و امیدوارم با جذب بازیکنان توانمند، تراکتورسازی به چهره واقعی خود که همیشه مدعی بوده، برسد و به کار خود ادامه دهد.

ترشیز در مورد جذب علی دشتی گفت: خرید بسیار خوبی بود و از حضور این بازیکن در تراکتور خیلی خوشحال شدم. خوشبختانه پنجره نقل و انتقالات باز است و مطمئن باشید تراکتور بهتر می شود. من معتقدم با اضافه شدن دشتی تیم هجومی خیلی بهتر می شود که در آن نفراتی مثل عباس زاده و بابایی داریم که مهارت گلزنی بالایی دارند و همچنین محمد گادری که نشان داده بازیکن با استعدادی است.

وی با تمجید از عملکرد بهزاد سلامی در دیدار مقابل صنعت نفت اذعان داشت: سلام یکی از بازیکنان جوان و آینده دار تراکتورسازی است و از بدو ورود به زمین با وجود این ضربه عملکرد بسیار خوبی داشت. به نظر من باید به بازیکنان جوان و بومی بیشتر بها داد. در حال حاضر چند بازیکن مانند سلامی و فتحی در تیم حضور دارند و در آینده از این بازیکنان زیاد خواهیم شنید.

پیشکسوت فوتبال در خصوص دیدار هفته آینده مقابل تراکتورسازی با بیان اینکه این تیم باید بسیار هوشمندانه مقابل استقلال بازی کند، گفت: استقلال در دو بازی خود پیروز شده و در بهترین شرایط ایده آل قرار دارد. فکر می کنم اگر تراکتور بتواند در زمین با توجه به نفرات خوب خط حمله خوب دفاع کند، گلزنی و برد دور از ذهن نخواهد بود.

مدافع سابق تراکتورسازی افزود: البته در این شرایط حساس هر چقدر هم که تیم ببازد بهتر است و نتیجه بدی نخواهد بود. به نظر من تراکتورسازی همچنان در خط دفاعی ضعیف است و باید هر چه زودتر با جذب بازیکن یا دستورالعمل فنی این مشکل را حل کند. در دیدار مقابل صنعت نفت این خبر کمک زیادی به پوشش عمق دفاع کرد و او یک بار گل را نجات داد. حالا این نگرانی وجود دارد و شاید اگر بوهمدان را رد نمی کردیم این مشکل را با او حل می کردیم.

وی در خصوص مشکلات تراکتوری ها تصریح کرد: اکبر ایمانی و شاهین ساکبی زوج خوبی در میانه میدان دارند و در خط حمله 4 بازیکنی که در بازی با صنعت نفت به میدان رفتند بهترین آرنج برای تراکتورسازی بودند. ; اما در قسمت دفاعی نقصی وجود دارد که در پوشش سمت راست دفاع میانی و عمق این جناح دیده می شود. امیدوارم مشکلات تیم در بازی استقلال با تدابیر بهتری حل شود.

مجتبی ترشیز در خاتمه گفت: هر وقت از پیشکسوتان انتقاد می کنیم سعی می کنیم سازنده و به نفع تیم باشیم. تراکتور تیم همه ماست و به یقین می دانیم که خدای ناکرده هیچکس دوست ندارد تیم محبوبش را بزند. امیدوارم این تیم در ادامه مسابقات موفق باشد و بازی با استقلال با 3 امتیاز همراه شود تا دوباره دل هواداران شاد شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید