تربیت نیروهای انقلابی مهمترین ماموریت بسیج در دوران پس از تاج و تخت / بسیج; معطوف کردن مشکلات کشور

ساعت: 11:48
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785688

فرمانده سپاه نینوا گلستان معتقد است: ماموریت های بسیج با وقوع ولیعهد متوقف نشده است و در دوره بعد از ولیعهد توجه بیشتری به سند راهبردی 10 ساله در مسیر بسیج خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما ; هر بسیجی ارتشی در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی است و به همین دلیل است که بسیاری از دشمنان تفکر پاک بسیجی را نمی پسندند.

کمتر کسی تصور می کرد که فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین چنین پیامدهای بزرگی برای انقلاب اسلامی داشته باشد و امروز از بسیج به عنوان بزرگترین جبهه مردمی انقلاب اسلامی به عنوان سلاح اصلی یاد می شود. از انقلاب

هفته بسیج بهانه ای است برای حفظ روحیه بسیج و زنده نگه داشتن ارزش های بسیج در جامعه و در این هفته بسیجیان با برنامه های مختلف تمرینات مختلفی را به نمایش می گذارند تا نشان دهند بسیج بخشی از مردم است.

بسیج در واقع مظهر وحدت مقدس در بین آحاد جامعه است تا لوکوموتیو انقلاب اسلامی در مسیر آرمان های خود متوقف نشود و بسیج هم در دوران هشت سال دفاع مقدس و هم در بحران های مختلف این موضوع را نشان داد. مانند سیل و تاج گذاری. .

به گفته سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، اگرچه این تاج باعث شد تا بسیجیان بر کنترل تاج و حفظ سلامت انسان تمرکز کنند، اما این تاج باعث تاخیر در انجام ماموریت های بسیج نشد.

راهبردهای بسیج در مقابله با کرونا متوقف نشد

ملک شاهکوهی در این خصوص می گوید: تحت هیچ شرایطی ماموریت و اقدامات بسیج متوقف نشده و راهبرد بسیج تغییر نکرده است و تنها روش های ما برای رسیدن به هدف تغییر کرده است.

وی افزود: با توجه به اپیدمی ولیعهد، برنامه های خود را از طریق فضای مجازی و با حلقه های صالحین اجرا کرده ایم و با از بین رفتن تاج، برنامه های حضوری در دستور کار قرار می گیرد.

این مسئول تاکید کرد: بزرگترین رسالت ما در اعتلای بسیج که در پاساکرون بر آن تاکید داریم، سند راهبردی 10 ساله بسیج و یک بحث تربیتی است و خدای نکرده بین هشت تا 10 میلیون نفر از مومنان، جوانان و انقلابیون خود را برای یک انقلاب آماده خواهند کرد. تمدن نوین اسلامی.»

ملک شاهکوهی همچنین به تشکیل بسیج مستضعفین اشاره کرد و افزود: 5 دی ماه دو مناسبت مهم دارد یکی سالروز قیام گرگان که برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی و مردم این خطه است. و دیگری دستور تاریخی امام است. این بسیج مستضعفین بود.

وی افزود: در دوران پیروزی انقلاب و پس از آن و جنگ های داخلی سال های 58 و 59 ملت بسیج ایران نقش آفرینی کرد و در جنگ تحمیلی بسیج توانست کارنامه درخشانی را در صحنه مبارزات به جای بگذارد. “

بسیج همه مشکلات کشور را حل می کند

حجت الاسلام عینولا شهابی امام جمعه آزادشهر گفت: همدلی مسئولان موجب رشد و شکوفایی بیشتر جامعه می شود و مشکلات جامعه باید با همفکری حل شود.

شهابی یادآور شد: بسیج یعنی ارتش همیشه حاضر بسیج از عجایب انقلاب اسلامی است و لشکر خدا نیروی الهی است.

وی افزود: در کشور بسیج یعنی. انسجام و همدلی، اتحاد و همدلی رمزگشای همه مشکلات کشور است و برکات همبستگی بی نظیر است.»

این مسئول خاطرنشان کرد: وحدت نعمت است و تقسیم فقر و بدبختی امروز، نیاز کشور به وحدت بیش از همه است و همدلی مسئولان باعث رشد و آبادانی شهرستان می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید