تردد موتورسیکلت در جاده های لغزنده و هنگام بارندگی ممنوع است


ساعت: 11:10
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919712

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: بر اساس ماده 169 قانون راهنمایی و رانندگی تردد موتورسیکلت در سطوح لغزنده و هنگام بارندگی ممنوع است لذا به موتورسواران عزیز توصیه می شود از تردد در جاده ها به ویژه در زمان بارندگی خودداری کنند. به خاطر امنیت و حفظ جان آنها. اجتناب کردن

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در خصوص تردد خودروها در شرایط بارندگی و لغزنده بودن جاده ها گفت: با توجه به تداوم بارندگی و بارندگی، پلیس راهنمایی و رانندگی فاتب به رانندگان گران قیمت توصیه می کند از سرعت و سبقت غیرمجاز در جاده های لغزنده در مواقع بارندگی خودداری کنند. هوا از آسمان دوری کنید و با سرعت مطمئن و حتی کمتر از این سفر کنید.

وی ادامه داد: تیغه های برف پاک کن خود را تمیز و سالم نگه دارید زیرا در روزهای بارانی خود را نشان می دهد و اگر آن برف پاک کن نتواند به خوبی شیشه جلو را تمیز کند، قطعا رانندگی و دید پیش رو شما آسیب می بیند. مشکلاتی خواهید داشت.

سرهنگ شریفی ادامه داد: قبل از حرکت فراموش نکنید که باک شیشه شوی خودرو را پر کرده و از سالم بودن آن مطمئن شوید.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: همیشه از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو در این فصل اطمینان حاصل کنید و قبل از حرکت موارد ذکر شده را بررسی کنید.

وی افزود: بر اساس ماده 169 قانون راهنمایی و رانندگی راهداری، تردد موتورسیکلت سواران در سطوح لغزنده و هنگام بارندگی ممنوع است، لذا به موتورسواران محترم توصیه می کنیم برای ایمنی و حفظ جان خود از تردد در جاده ها به ویژه در هنگام بارندگی خودداری کنند. .

سرهنگ شریفی گفت: موتورسیکلت ها دارای دو چرخ بوده و به همین دلیل نسبت به سایر وسایل نقلیه آسیب پذیرتر هستند و به همین دلیل به این عزیزان توصیه می شود در جاده ها و روزهای بارانی تردد نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید