تردد و توقف در حاشیه زاینده رود ممنوع شد!

محمدرضا محمدی گفت: این ممنوعیت از سمت شرق پل خواجو در محدوده پل غدیر در دو طرف رودخانه تا پل خواجو و غرب میدان انقلاب و هتل پل تا پل خواجو و همچنین خیابان ها و کوچه های منتهی به زاینده رود از سمت پل خواجو است. هر دو طرف. ممنوعیت و توقف در شمال و جنوب اعمال خواهد شد.

محمدی افزود: همکاران ما این محدودیت را اعمال می کنند و تحت هیچ شرایطی به موتورسواران اجازه تردد نمی دهیم و اگر خودرویی از ساعتی قبل در این مناطق پارک شده است، لطفا قبل از حرکت خودرو را حرکت دهید؛ در غیر این صورت پلیس خودروها را یدک می کشد. وجوه از همراهی و همکاری مردم زاینده رود با ماموران نیروی انتظامی تقدیر و تشکر می کنم و بابت اعمال این محدودیت ها از آنان عذرخواهی می کنم.

همچنین معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای استان اصفهان با صدور اطلاعیه ای از شهروندان اصفهانی خواست در روزهای آینده نسبت به تضییع حقوق کشاورزان و حقوق قانونی در حوزه کشاورزی و محیط زیست اقدام کنند. چهار شنبه. ، در روز جمعه 12 آذر 1400 تاریخچه تعرض به اموال و جمعیت شهروندان محترم توسط عوامل معاند و احتمال تکرار آن با پروژه هایی با هدف تخریب و مجروح شدن شهروندان عادی و ماموران امنیتی با هوشیاری کامل برای شرکت در غیرقانونی در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتی در مورد محرک ها و عوامل خارجی مرتبط، این گردهمایی ها از هرگونه عنوان خبری خودداری می کنند و به سازمان های اطلاعاتی و امنیتی اطلاع می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید