تردد یک طرفه شمال در تاسوعا و عاشورا

تردد یک طرفه شمال در تاسوعا و عاشورا

روز جدید مرکز مدیریت راه های مازندران از یک طرفه شدن جاده های شمال در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد.

مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد: محدودیت های ترافیکی تا روز سه شنبه 27 مردادماه در جاده های مازندران اجرا می شود که بر این اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 در روزهای یکشنبه و دوشنبه مرداد ماه مجاز است. 16 و 17 از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادرا تهران – تردد به سمت شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی، تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود. و تهران از ساعت 16 الی 24 همان روز.

تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز دوشنبه 26 مردادماه از رودهان به سمت آمل ممنوع است و در صورت اطلاع پلیس راهور محلی، تردد وسایل نقلیه از آب اسک به رودهان (منطقه مشا) یک طرفه خواهد بود. ) از ساعت 16:00 الی 24:00 همان روز.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون (به استثنای حامل مواد سوختی یا فاسدشدنی) از محور کرج – چالوس و به صورت برگشتی و کلیه تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است.

تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای یکشنبه و دوشنبه 25 و 26 مرداد از محور خراز ممنوع است.

تردد کلیه تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 الی 24 روز دوشنبه 26 مرداد از جنوب به شمال محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

تردد موتورسیکلت از کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و برگشت تا ساعت 6 صبح روز سه شنبه 27 مردادماه ممنوع است.

تردد موتورسیکلت های پلیس و امداد و نجات برای انجام ماموریت های مهم در ترددهای مجاز بلامانع خواهد بود.

اعمال این محدودیت ها منوط به افزایش تردد در محورها خواهد بود و در شرایط عادی ترافیکی با اعمال محدودیت ها موافقت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید