ترس آمریکا از خط و تفکر انقلابی و سیاسی امام خمینی


ساعت: 16:28
تاریخ انتشار: 14.03.1314
کد خبر: 1843509

محمدبکر محمدی لائینی گفت: آمریکا از خط و تفکر انقلابی و سیاسی امام خمینی (ره) هراس دارد و ما باید خط امام را مورد توجه قرار دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمد باکر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه ساری تقوای الهی را دلیلی بر برادری و دوری از ریا دانست و گفت: جوهره انقلاب اسلامی تقوا، ایمان، معنویت، نفس نفس است. ایثار و فداکاری حماسی حقیقت و قلب انقلاب می شود.

وی با بیان اینکه در گرامیداشت دهه کرامت و خجسته سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) باید خدایان را حقیر و هیچ دانست، گفت: به برکت ائمه اطهار رشد داریم. و حرکت در منطقه و جهان باج خواهی دشمنان مورد توجه قرار گرفته است.

محمدی لائینی آغاز ریاضت را گرامی داشت و افزود: در این مسیر می توان حاجت را دریافت کرد و باید به دعا ایمان داشت.

امام جمعه ساری با تسلیت سالروز شهادت 15 خرداد و سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) افزود: سی و سه سال از رهبری فرزانه خمینی می گذرد و در عین حال امام خمینی (ره) زنده است. حقیقت این واقعیت را نمی توان پاک کرد.

آیت الله لائینی با بیان اینکه به تعبیر امام راحل، مقام معظم رهبری نعمتی است که خداوند داده است، گفت: خداحافظی کردیم و با موفقیت از هرمشهر گذشتیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به وصیت الهی ـ سیاسی امام خمینی (ره) بر ادامه راه امام خمینی (ره) تاکید کرد و گفت: مقاومت، صبر، استقامت، استکبارستیزی، اسلام سیاسی، انقلابی و اسلام ناب محمدی است. از جمله توصیه های امام خمینی (ره)

وی با بیان اینکه عده ای به دنبال تحریف امام راحل هستند، گفت: آنها به دنبال تجلیل از امام منهای خط امام هستند در حالی که امام بدون خط امام تحریف و دروغ بزرگ است و امام با خط امام امام زمان(عج) حقیقت همیشه در تاریخ زنده است.»

آیت الله لائینی گفت: خط امام اکنون ضد استکبار است و با صهیونیست ها سازش نمی کند و روابط با اسرائیل را عادی نمی کند.

خطیب نماز جمعه ساری با اشاره به روز جهانی محیط زیست گفت: طبیعت، دریا، جنگل های ارزشمند هیرکان و منابع طبیعی، مراتع، تالاب ها و …. در روستاها اهمیت محیط زیست را افزایش داده اند و مردم باید دوستدار محیط زیست باشند و از مواد سمی و کودهای شیمیایی استفاده کنند.

وی از مسئولان خواست که به فکر محیط زیست باشند. آنها باید توجه و اهمیت بیشتری داشته باشند و گفت: در حوزه محیط زیست اشتباهات زیادی وجود دارد اما از طرفی به بهانه حفاظت از محیط زیست نباید صنایع را از استان حذف کنیم و از ایجاد تولید جلوگیری کنیم. خطوط و پروژه های صنعتی».

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: محیط بانان باید این هنر را داشته باشند و بین حفاظت از محیط زیست و جذب صنایع روز هماهنگی ایجاد کنند.

محمد لنی در ادامه به اخلاق اسلامی و رعایت تقوا توصیه می کند: اگر متقی باشیم منافق نیستیم، اگر متقی باشیم خدا عبادت ما را می پذیرد، اگر تقوا نداشته باشیم از بطن انقلاب دور شده ایم. زیرا قلب این انقلاب قلب ایمان و اخلاص است و پاکی است پس خدایان را حقیر بشماریم.

وی افزود: هر کاری می کنیم باید به خدا فکر کنیم که خدا چیست و چه می خواهد بداند که می داند همین کافی است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: کار باید برای خدا باشد که در این صورت خود خداوند ضامن عملکرد و اجر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه مردم مواظب باشند در کاری که انجام می دهند تحت تاثیر ریاکارانه قرار نگیرند، گفت: از خداوند می خواهیم که ما را در عمل خالص توفیق دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید