ترس رژیم صهیونیستی از پرتاب ماهواره/موشک و ماهواره هیام امنیت ما را تضمین می کند


ساعت: 19:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889373

آنچه در خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد;

نماز سیاسی مذهبی جمعه این هفته در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نمازگزاران برگزار شد و در این آیین دستاورد پرتاب موشک خیام به فضا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ نماز سیاسی روز جمعه 30 مرداد ماه در استان کهگیلویه و بویار احمد با حضور نمازگزاران اقامه شد.


آیت الله حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج: ترس رژیم صهیونیستی از پرتاب ماهواره هیام

امام جمعه شهر یاسوج در خطبه اول نماز جمعه آن شهر نمازگزاران را به تقوای الهی فراخواند و گفت: خداوند متعال در سوره جاطیه از آیه 23 به بعد به همه توصیه ها و هشدارها و احتیاطات داده است. بندگان، در این آیات، اطاعت کنندگان از اوامر بیان شده است، پیامبران و اولیاء الهی نیستند و تابع شیطان هستند، خداوند بر چشم و گوش و دل آنها مهر می زند.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه در این آیات بر لزوم رعایت شئونات الهی تاکید شده و عدم رعایت آن موجب افتادن حجاب بر قلب انسان و عدم درک واجبات و انجام عبادات از سوی انسان می شود. : اگر راه خدای متعال را در پیش گرفت. اگر نگذشته باشد، مهر الهی بر اعضا و جواهر او زده می‌شود، مانند کسانی که حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را می‌شناختند و به حق واقف بودند، اما بر او شمشیر کشیدند و آسیب دیدند. و عذاب دنیا و آخرت.

وی در ادامه تاکید کرد: عده ای معتقد به دین و آخرت هستند اما در عمل به وظایف خود عمل نمی کنند که این امر باعث آسیب به آنها می شود.

آیت الله حسینی گفت: در روز قیامت حقایق آشکار می شود و انکار حقایق فایده ای ندارد و هرکس نتیجه اعمال خود را می بیند، یعنی اعمال نیک، بد، نماز، روزه، زکات، خمس و عزاداری ثبت خواهد شد . کسانی که این عبادات را انجام دهند، سعادت و موفقیت زیادی خواهند داشت.

آیت الله حسینی در خطبه دوم نماز جمعه شهر یاسوج گفت: 31 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک است، از بنگاه های کوچک و بزرگ حمایت می کنیم زیرا درآمدزایی دارد و مشکلات ما را حل می کند و اشتغال زایی می کند.

امام جمعه شهر یاسوج گفت: مشاغل خانگی و کوچک می تواند مانند قالی بافی، قالیچه بافی، جاجیم بافی و خورجین باشد. در گذشته کسب و کار کوچک، کار و تلاش دلیل رونق زندگی بود و فرهنگ خوبی وجود داشت که بخشی از مشکلات معیشتی جامعه، منطقه و حتی استان را حل می کرد.

وی به سالگرد بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: آزادگان در راه انقلاب اسلام جان باختند و امروز در خط مقدم هستند و افتخاری برای کشور محسوب می شوند. و پیشرفت و قدرت امروز مرهون همین تلاش ها و تلاش هاست.host.

امام جمعه شهر گفت: هدف صدام فتح ایران بود و با کشتارهای فراوان سعی کرد به اهداف خود برسد و بعثی ها رحم نکردند و در شهرهای مرزی مردم را کشتند و ستون فقرات کشورهای غربی و مردمی بودند. آمریکایی ها و خسارات سنگینی به کشور ما وارد کردند، اما تلاش رزمندگان و شهدا این توطئه ها را خنثی کرد.

آیت الله حسینی به پرتاب ماهواره خیام اشاره کرد و گفت: غربی ها به اندازه دشمنان خود از این افتخار ناراحت هستند، این ماهواره در زمینه های کشاورزی، محیط زیست، مدیریت بحران و استفاده در اکتشافات معدنی و منابع معدنی اطلاعات و کمک می کند.

وی پرتاب این موشک را ناشی از ترس دشمنان و رژیم صهیونیستی دانست و افزود: منطقه آنها تحت رصد ماهواره‌ای ایران است، موشک‌ها و ماهواره‌های ما امنیت ما را تضمین می‌کنند زیرا دشمنان تلاش می‌کنند تجهیزات خود را ارتقا دهند.

وی با قدردانی از برگزاری مجالس عزاداری حسینی در مساجد و حسینیه ها تاکید کرد: این عزاداری ها ثبت شده و در دنیای امروز آثار معنوی مختلفی از خود به جای گذاشته است.


امام جمعه موقت گچساران: آزادگان حق بزرگی دارند که ملت ایران را به اسلام برگردانند

حجت الاسلام علیرضا صفایی امام جمعه موقت گچساران در خطبه های سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: ملت بزرگ ایران قدردانی می کند. حماسه های جانبازان، آزادگان، ایثارگران، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا.

وی افزود: هفته آینده چندین مناسبت وجود دارد، 23 مرداد پایان جنگ 33 روزه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی در لبنان در سال 1985 است که به نام روز مقاومت اسلامی نامگذاری شده است. مقاومت در برابر ظلم و ستمگر فرمان خداوند و راه اهل بیت علیهم السلام است.

حجت الاسلام صفایی تصریح کرد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درس بزرگ مقاومت را به امت اسلامی دادند و ملت بزرگ ایران نیز مقاومت کرد تا در رویارویی با دشمنان پیروز شد و درس مقاومت نیز بود. یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش گرامی باد که درس مقاومت را به دیگر کشورهای مظلوم جهان دادند و بدانیم که نتیجه مقاومت چیزی جز نخواهد بود. پیروزی

امام جمعه موقت گچاران گفت: امروز رژیم صهیونیستی از شجاعت حزب الله و جبهه مقاومت ناامید شده و حزب الله بازوی جبهه مقاومت آنقدر قدرتمند شده است که اسرائیل جرأت نمی کند چپ چپ به حزب الله نگاه کند و انشاءالله. مشت نیرومند رزمندگان جبهه مقاومت پیروز خواهد شد.» اسرائیل غاصب نیز فرود خواهد آمد.

خطیب جمعه این هفته گچساران ادامه داد: یاد و خاطره سردار شهید «حسن تهرانی مقدم» گرامی باد، برادرانشان چیزی گفتند: «خواب دیدم برادرم در بالای آسمان است، پرسیدم بعد از آن چه شد؟ و پیروزی غزه را ذکر کردند، آن ما بودیم». بنابراین پیروزی غزه و مقاومت فلسطین نتیجه و شکست دیگری برای اسرائیل غاصب به بار آورد و این نتیجه خون شهداست.

وی افزود: مطمئن باشید وعده الهی حق است و ظلم شکست خواهد خورد و حق محقق خواهد شد، شک نکنید روزی در آینده نزدیک اسرائیل خبیث نابود خواهد شد و مردم مظلوم فلسطین طعم آزادی واقعی را خواهند چشید. و آن روز نزدیک است..

حجت الاسلام صفایی تصریح کرد: 5 مرداد سال 69 آغاز بازگشت آزادگان از حریم مقدس به کشورمان است، آزادگان حق بزرگی دارند که ملت را به ایران اسلامی بازگردانند، 28 مرداد سالروز شهادت شهیدان است. خلبان حسین لشکری ​​اولین شهید اسیر شده توسط دشمن بعثی و آخرین اسیر آزاد شده. روح همه شهدای اسلام گرامی باد.

امام جمعه موقت گچساران گفت: این روزها کشورمان میهمان شهدایی بود که پیکرهای پاکشان از سوریه بازگشتند. مردم بدانند که همه ما مدیون این شهدا هستیم، شهدایی که بی سر برگشتند و دشمن ظالم و ظالم راضی به شهادت این مردم نشد، خان طومان سوریه پس از هفت سال بدون سر به خانه بازگشت.

خطیب جمعه این هفته گچساران ادامه داد: در بین شهدا طلبه جوانی به نام شهید کریمیان بود که در واقع از علمای نخبه بود. وقتی ماجرای جنگ سوریه و نبرد با داعش پیش آمد، آنها در میدان جنگ حضور داشتند. ایشان در دفاع از مقام ولی فقیه بیانیه ای دارند که ای مردم ما رفتیم و از زیبایی های دنیا چشم پوشی کردیم، اما در روز قیامت هولناک یقه شما را می گیرم اگر از نعمت ولایت غفلت کنید. در واقع ولایت امر همه شهدا بود.




خطیب نماز جمعه: پرتاب خیام یکی از مهمترین نمادهای «ما می توانیم» است.

خطیب نماز جمعه سوق در دعای عبادی سیاسی این هفته گفت: جمهوری اسلامی با پرتاب ماهواره های طلوع، رصد، نوید، فجر، ناهید، پیام و ظفر توانایی و دانش بومی خود را در فضا و ماهواره به اثبات رسانده است.

حجت الاسلام مهدی کیانی اصل افزود: راه اندازی خیام یکی از مهمترین نمادهای “ما می توانیم” است که راه را برای پیشرفت علمی باز می کند که یکی از مهمترین ابزار قدرت مبتنی بر استراتژی است. ایلام سلطان) به آینده روشن و استقلال ایران بیش از تضمین های قبلی.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان اشاره کرد و تصریح کرد: زمانی که رژیم غاصب صهیونیستی بار دیگر نوار غزه را هدف قرار داد و این حملات به مدت سه روز ادامه یافت، مقاومت فلسطین مجبور شد به اراضی اشغالی موشک باران کند. توسط این رژیم، آتش را متوقف کنید

کیانی خاطرنشان کرد: یکی از ناکامی های رژیم غاصب شکست ننگین این رژیم در شکست ناپذیر جلوه دادن گنبد آهنین بود. حملات موشکی به جبهه مقاومت، سیستم دفاعی گنبد آهنین را به چالش کشید.

وی ادامه داد: تنها راه پیروزی مقاومت و ایستادگی است، راه دیگری نیست، اما مقاومت کنندگان نباید از خطرات مقاومت بترسند، زیرا اگر بترسند و مقاومتشان شکسته شود، پیروزی حاصل نمی شود.

امام جمعه سوک گفت: در خصوص تهیه چادر برای مواقع بحرانی و زلزله که منازل تخریب می شود و با یک حادثه کوچک بلافاصله تقاضای چادر نکنید چرا که 12 هزار نفر جمعیت عشایری در استان داریم و جمعیت هلال احمر. . او مسئول توزیع چادر برای همه این افراد نیست.

کیانی عسل همچنین گفت: امور عشایری در سطح شهرستان، استان و کشور باید در واگذاری اعتبارات به شرکت نساجی هلال احمر کمک کنند تا این عزیزان در مواقع اضطراری نسبت به تهیه چادر و توزیع چادر بین جامعه هدف به ویژه عشایر اقدام کنند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید