ترور ترامپ، ترور سردار سلیمانی

ساعت: 09:44
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795673

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: اگر سردار سلیمانی محبوبیت فراملی نداشت، ترامپ با کشتن حاج قاسم، لیست سیاه دیگری را به صفحات سیاه اجرای خود اضافه نمی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران رجبی در آستانه شهادت سردار سلیمانی به تیتریک گفت: جایگاه سردار سلیمانی در خارج از ایران است و هویتی بین المللی و جهانی دارد.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: حاج قاسم فرمانده قدس و جبهه مقاومت فراملی بود که ارکان آن را ایران، سوریه، عراق، یمن، بحرین، لبنان، غزه، مصر، افغانستان و پاکستان تشکیل می دادند.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم علاوه بر ایران فرمانده سایر کشورهای جبهه مقاومت نیز هست، گفت: صرف نظر از نظر دولت یک کشور خاص و یا مجلس افغانستان، مردم این ماموریت را انجام داده اند. سردار سلیمانی.”

رجبی گفت: اگر سردار سلیمانی مورد پسند ملت‌های دیگر نبود، ترامپ مانند سایر سیاه‌کارت‌های عملکردش، کارت سیاه دیگری به کارنامه خود اضافه نمی‌کرد.

وی با اشاره به اینکه ترامپ برای ترور سردار سلیمانی بهای گزافی پرداخت تا این کاغذ را برای کارنامه خود بسازد، گفت: به گفته ترامپ ارزش این را داشت که پرونده ما رسواتر شود اما سردار رد شود.

رجبی حاج قاسم را مرد میدانی و خارج از کشور دانست و افزود: ویژگی فرماندهی سپاه قدس، حضور همزمان در آمرلی و ادلب یا عراق و سوریه و حتی رصد و رهبری جبهه مقاومت از طریق مستشاران است. “

وی ادامه داد: البته ما افرادی را داریم که اگرچه به عظمت و فضایل سردار سلیمانی نمی رسند اما از جمله افرادی هستند که سردار به آنها احترام می گذاشت.

بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی ها» در پایان گفت: گاهی میدان برای عده ای مهیا می شود و برای عده ای نه، شاید کشاورز غیور و مؤمن ویژگی های یک فرمانده را داشته باشد اما شرایط تعیین کننده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید