ترویج همجنس گرایی در انیمیشن های جذاب کودکان و لزوم حمایت دولتی از انیمیشن های خانگی


ساعت: 14:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916104

در خلاء تولیدات خوب بومی در حوزه انیمیشن و کارتون کودک و نوجوان، این آثار سمی اما جذاب خارجی با مجموعه ای از بسته های تبلیغاتی فرهنگی دروغین در خانه های ساکنان کشورمان جا باز کرده و در حال گسترش است. همه جا فرهنگ جعلی بازی های همجنس گرایان و غیره برای نسلی که آینده کشور را در دستان خود خواهند گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ سال ها از هشدار ناتوی فرهنگی و تهاجم فرهنگی توسط رهبر انقلاب و کارشناسان فرهنگی کشور می گذرد. سال هایی که این کارشناسان بر این باور بودند که دشمن از طرق مختلف مانند بازی های رایانه ای، اسباب بازی و کارتون های تلویزیونی ذهن کودکان را هدف قرار داده و فرهنگ مورد نظر خود را گسترش می دهد.

فرهنگ دشمنان ما حتی در کشورهای خودشان هم به اعتراف خودشان رواج بی بندوباری و سرگرمی جوانان با سرگرمی و بازی است، به گونه ای که به راحتی بتوان بر آنها حکومت کرد و با انواع ظلم ها مخالفت نکرد. و فساد و مطالبات آنها در سطحی باقی می ماند که این دولت ها نباید مشکلی برای رسیدگی به آن داشته باشند.

از منظر عقلی، برای حاکمانی که به رشد و تکامل بشریت نمی اندیشند، بلکه فقط به فکر منافع مادی خود هستند، وقتی این جوانان به سرگرمی های پست می پردازند، هرگز به یافتن حقایق زندگی نمی اندیشند و انجام می دهند. کنترل آنها را برای دولت ها دشوار نمی کند.

به هر حال این حاکمان که در واقع استعمارگر از گذشته تا کنون هستند، در پی استثمار ملت ها برای حفظ بقا و کسب سود بیشتر هستند و سال ها به جای اشغال فیزیکی سرزمین ها، این هدف را با جنگ نرم دنبال می کنند. و اذهان را به خود مشغول کرده، در برخی کشورها موفق بوده اند و در برخی کشورها مانند ایران هنوز در رسیدن به هدف نهایی خود موفق نبوده اند، هر چند پیامدهایی از خود برجای گذاشته اند.

امروزه بسیاری از کارشناسان نحوه پرورش و عادی سازی پرورش سگ و گربه را در بین بسیاری از ایرانیان می گویند، علیرغم اینکه این امر هم با فرهنگ اصیل ایرانی و هم با دین و فرهنگ دینی مردم مخالف است، یکی از ریشه های این موضوع است. کار دراز مدت دشمن در ذهن دهه شصت و هفتاد با پخش کارتون های جذابی بود که در همه آنها سگ و گربه جزو خانواده کارتون بودند.

کارتون هایی مانند تام و جری، خانواده دکتر ارنست، میتی کومان حاکم بزرگ، لوک خوش شانس، هم اتاقی ها، دختر خوشگل و سباستین، مهاجران، کارآگاه گجت، هانا داچتری در مزرعه و غیره. او داشت و حتی در برخی از این کارتون ها مکمل عاطفی اولین شخصیت کارتونی یا دوست وفادار و داغدارش بود.

کاریکاتورهایی که در آن زمان در نبود امکانات سرگرمی دیگری مانند فضای مجازی، بازی های جذاب یارانه ای و الکترونیکی، اسباب بازی های جذاب امروزی، هر کتابی با داستان و نقاشی یا مجله، اولین، جذاب ترین و مهم ترین گزینه برای آنها بود. کودکان و نوجوانان را ساعت ها سرگرم کند.

حتی اگر بپذیریم که این موضوع هدفمند و عمدی نبوده و دستی در 10 تا 20 سال پیش به دنبال ایجاد چنین فرهنگ منحط برای کمرنگ کردن فرهنگ ناب محمدی نبوده است، اما به هر حال چنین تأثیری بر جای گذاشته است.

اما متأسفانه این روند تا امروز ادامه دارد و آنچه را که در انیمیشن ها و کارتون های جذاب می آید دیگر نمی توان تصادفی نامید، به خصوص که در آن سال ها دشمن به جنگ ترکیبی علیه ملت و فرهنگ ما روی آورد.

اکنون دشمن پا را فراتر گذاشته و از آنجایی که مهمترین نهاد پیش روی او خانواده است، برای دستیابی به اهداف خود از جمله کاهش جمعیت دشمنان و ملت هایی که با او نیستند، به دنبال اخلال در نسل بشر است. به منظور کنترل جمعیت کره زمین خیس کردن خاک حکومت شیطان و غیره

این دشمن که نه تنها دشمن ایران و جمهوری اسلامی است، بلکه دشمن انسانیت و انسانیت و دربرگیرنده استکبار و استبداد جهانی است، به سرعت به دنبال تخریب نهاد خانواده و ترویج انحرافات جنسی مانند همجنس گرایی است.

میزان فعالیت دشمن برای ترویج این فرهنگ منحط و ضد بشری بسیار بالا و در سطوح بالایی در سطح جهان است، مانند فعالیت های روسای جمهور و قوانین سازمان ملل که نشان دهنده اهمیت این موضوع برای به او.

از آنجایی که ما باید از تاریخ درس بگیریم و تاریخ فرهنگ ما راه نفوذ دشمن را از طریق برنامه های کودک برای تعقیب یک هدف بلندمدت نشان می دهد، دور از انتظار نیست اگر تلاش برای فرهنگ سازی و حل مسئله همجنس بازی و تعاریف جدید غربی از خانواده را ببینیم در این برنامه ها.

وقتی صحبت از مدیریت فرهنگی می شود، همه می دانند که برای تغییر یک فرهنگ و دگرگونی آن، به ویژه اگر آن فرهنگ برای مردم امری طبیعی شده است، ابتدا باید سعی کرد از خودانگیختگی آن بکاهد و آن را زیر سوال برد. برای مثال، اگر بخواهیم راه‌های تازه تعریف شده خانواده مانند همجنس‌گرایی را پرورش دهیم، ابتدا باید فهمید که خانواده می‌تواند چیزی غیر از ترکیبی از نر و ماده یک موجود باشد، و حتی اگر آنچه می‌گوییم درست نباشد. یا غلط از این روش می توان تزکیه کرد و حتی این روش غلط را بدیهی دانست.

و این دقیقا همان چیزی است که در چند کارتون جالب توسط دشمنان دنبال می شود. انیمیشن هایی که مثلاً یک خرس و یک خرگوش سعی در تشکیل خانواده دارند. طبیعی است که با چنین مشکلاتی، تعریف فی البداهه خانواده در ذهن فرزندان که ترکیبی از مذکر و مؤنث از یک موجود است، زیر سؤال می رود و اولین قدم را دشمن به خوبی و مؤثر برمی دارد. گفته می شود خانواده چیزی متفاوت از تعاریف رایجی است که همیشه دیده می شود. و ما شنیده ایم.

مفهوم عشق و محبت بین دو موجود مختلف همجنس مانند خرس و خرگوش با همین هدف در انیمیشن های جذاب امروزی که مخاطبان آن کودکان و نوزادان هستند منتشر شده است. انیمیشن هایی مانند Luck 2022 که بسیار ظریف و ملایم مفهوم خانواده با دختر و گربه را تعریف می کند یا The big trip 2019 که در بخشی از انیمیشن مفهوم خانواده با خرس و خرگوش را نشان می دهد.

یقیناً اگر در برنامه‌های دیگری که برای کودکان ایجاد می‌شود دقت کنید، تلاش‌های مشابه، چه برای این هدف خاص و چه برای سایر خلاقیت‌های فرهنگی انحرافی، مکرر مشاهده می‌شود. کارتون‌ها و انیمیشن‌هایی که مملو از نمونه‌هایی از فرهنگ منحط غرب هستند، مانند نگهداری از سگ در خانه یا مانند این نمونه‌های اخیر، ترویج تعاریف جدید از خانواده یا سایر افراد بی‌فرهنگ، در حالی که تعداد زیادی از خانواده‌ها در شرایط امروزی اغلب چاره‌ای جز این ندارند. به این فیلم ها و انیمیشن های کارتونی برای پرکردن وقت کودکان نیست.

در شرایطی که کارتون های تولید داخل و معتبر بسیار کم و محدود و رایگان نیست، انیمیشن های خارجی جذاب با کیفیت بالا، دوبله خوب و رایگان و مقرون به صرفه تنها گزینه برای خانواده ها خواهد بود.

در مواجهه با این معضل فرهنگی که آثار آن تا سال های آینده نمایان خواهد بود، چاره ای جز حمایت از تولید داخلی و انتشار پادزهر این سموم در سطح جامعه با برنامه های فرهنگی جذاب نخواهیم داشت. طبیعی است که خود خانواده ها در این زمینه مسئولیت دارند، هم جامعه و هم دولت و همه این نهادها باید بدانند که اگر در این امر کوتاهی کنند نه تنها به فرد و خانواده آسیب وارد می شود، بلکه به خانواده نیز آسیب وارد می شود. پیامدهای پرورش این فرهنگ های غلط دامن دولت را خواهد گرفت.

با توجه به اینکه تولیدکنندگان داخلی انیمیشن با تولیدات فاخری مانند پسر دلفین، شاهزاده روم، فیلشاه، بنجامین و … که هم از نظر محتوا و هم از نظر فنی آثار بسیار خوبی هستند مهارت خود را نشان داده اند، نکات و اقدامات لازم باید در جهت ارتقاء تولیدات داخلی در حوزه انیمیشن باید به عنوان ابزاری برای گسترش فرهنگ ناب شیعی در سطح جهانی تلقی شود که باید از گسترش انیمیشن های خارجی که فرهنگ مورد هدف دشمن را گسترش می دهند و همچنین سایر جوامع و کشورهای دیگر را جلوگیری کند. فرهنگ غنی اسلامی و تمدن ایران باستان.

این روزها که کشور درگیر قیام های 1401 است و آثار تهاجم فرهنگی بر نسل دهه هشتاد که یکی از عوامل اصلی این تحولات در سطح جامعه هستند کاملاً مشخص است، لازم است. به اهمیت این موضوع پی ببریم که اگر در مقابل تهاجم فرهنگی نسلی که امروز در خانه و کوچه و کوچه بازی می کند اگر اقدامی نشود فردا این نسل تحت تاثیر تبلیغات دشمن قرار می گیرد. علیه اسلام و نظام اسلامی است، اما این بار بر خلاف خانواده خود عمل می کند و آنچه که نباید بیفتد، اتفاق می افتد.

انتهای پیام/ احسان قدیدی

دیدگاهتان را بنویسید