ترکیب احتمالی استقلال برای غول از آخرین مرحله

ترکیب احتمالی استقلال برای غول از آخرین مرحله

تیم استقلال در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 19:45 امروز در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان می رود. آبی‌های تهرانی پس از 26 هفته بازی شکست نخورده‌اند و در دیدار هفته گذشته مقابل شهرهدی با گل دیرهنگام آرمان رمضانی سه امتیاز دیگر را کسب کردند.

تیم فولاد در هفته بیست و ششم با نتیجه یک بر صفر تیم صنعت نفت را شکست داد و در 11 بازی اخیر خود شکستی نداشته است. آبی ها در سه بازی قبلی مقابل فولاد گلی دریافت نکرده اند و این برای آنها امروز مقابل حریف مهم است.

استقلال برای بازی امروز دو بازیکن نخواهد داشت. روزبه چشمی به دلیل مصدومیت بازی امروز را از دست خواهد داد و در دیدار مقابل آلومینیوم اراک و مس رفسنجان غایب خواهد بود. همچنین رودی زاستد در سفر به اهواز به دلیل 4 اخطار تیمش را همراهی نکرد.

پس از حذف سیدحسین حسینی، وی به ترکیب اضافه می شود و علیرضا رضایی دوباره نیمکت نشین خواهد شد. رضایی در دیدار قبل عملکرد خوبی داشت و دروازه خود را بسته نگه داشت.

در خط دفاعی برخلاف دیدار قبلی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا و عارف گلامی دفاع سه نفره را تشکیل خواهند داد. صالح حردانی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور و جعفر سلمانی در خط هافبک بازی خواهند کرد. نیک نفس در دیدار قبلی پس از آسیب دیدگی چشمی را تعویض کرد.

کوین یمگا، امیرحسین حسین زاده و آرمان رمضانی نیز احتمالا در خط حمله توسط مجیدی انتخاب خواهند شد. رمضانی در نیمه دوم بازی شهرهدرو به ارسلان مطهری پیوست و با برخورد به تیر افقی در دقیقه 88 موفق شد گل نجات را وارد دروازه حریف کند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد خوزستان به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، عارف گلامی، رافائل سیلوا، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، صالح حردانی، امیرحسین حسین زاده، کوین یمگا و آرمان رمضانی

دیدگاهتان را بنویسید